Monday, December 6, 2010

Doodle!?

Bok cure!
Hi girls!

Evo još jedne manikure,brze i jednostavne za sve one lijenčine poput mene kojima se ne da trošiti previše vremena na nokte a žele da to  izgleda zanimljivo. Koristila sam 'thelma' lak od essenca,naravno, i no name iz china shopa. Podloga je prekrasna 'thelma' preko koje potegnete crtu kontrastnog laka,malo pošarate preko njega s temeljnim...i to je to. Rezultat slijedi...
Here's a manicure, fast and easy for all those lazy people like me who do not want to spend too much time on polishing but still want it to look interesting. I used 'Thelma' polish from essence and the other one is no name from 'china shop'. The background is beautiful 'Thelma', over it you put the line in contrast colour,than scrawl over it with a base colour ... and that's it. The result follows ...
Upozorenje: ne gledajte zanoktice!
Warning: do not look at the cuticles!

Ja happy,dovoljno interesantno izgleda :-) Sviđa li se i vama? Ideja nije baš najoriginalnija,ali je pristojna.
I'm happy,it looks interesting enough :-) Do you like it? It's not the most original idea,but it's decent.
Do idućeg lakiranja.uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

p.s. nadam se da ste bile dobre i našle koju sitnicu u svojoj čarapici ili čizmici...ako niste,više sreće dogodine :-) Svim Nikolama i Nikolinama želim sretan imendan!
p.s. I hope you were good and that your socks were not empty this morning...if they were,more luck next year :-) To all Nicolas and Nicolina I wish a happy name day...today we celebrating St. Nicolas which brings gifts to children... and we are all someone's child,right :-)

11 comments:

  1. meni se sviđa! kombinacija mi je fora!

    ReplyDelete
  2. Odlična ideja... :)
    Svida mi se!
    Probat cu i ja nesto slicno na svojima napraviti.. :)

    ReplyDelete
  3. Hvala cure...samo vi vježbajte :-)

    ReplyDelete
  4. I love the manicure! It looks really interesting!

    ReplyDelete
  5. Dobra fora!Isprva sam pomislila da se radi o stickeru :)A i nije komplikovano napravit,ja sam velika lijenstina:)

    ReplyDelete
  6. Zelo lepa manikura, sploh kombinacija barv mi je všeč. Še sama jo moram preizkusiti. :)

    ReplyDelete
  7. jako lijepo, svidja mi se.
    jednostavno, a zanimljivo :)

    i hvala na cestitci za imendan :D

    ReplyDelete
  8. Varnish Vixen,thanks :-)

    Mimi,dobrodošla u klub lijenčina...i još nas nije sram priznati ovako javno :-)

    Taya,probaj,zanima me kako će izgledati kod tebe :-)

    Abigail...ma znala sam da će naići bar jedna Nikolina :-)

    ReplyDelete
  9. zanimljivo, zanimljivo ;) lajkam
    dok se ja (m)učim vidim ja nokti se lakiraju na veliko i darovi dijele...idem se prijaviti

    ReplyDelete
  10. i have never seen this before!! i think it's very original and it seems easy yay! I love fast manicures =)

    sometimes I am lazy about my nails but this seems perfect to use for fast days

    ReplyDelete
  11. Ines...samo ti uči...a mi ćemo se već zabaviti :-)

    shortwidenails...thanks...this is something for lazy people or those who don't have to much time...try it on :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...