Wednesday, August 6, 2014

Too Yacht To Handle

Hi there!

Finally, one of the most beautiful polishes in my stash - China Glaze 'too yacht to handle'.

Konačno, evo jednog od najljepših lakova u mojoj kolekciji - China Glaze 'too yacht to handle'.


 China Glaze 'too yacht to handle' two coats, no topcoat, outside, sun / dva sloja, bez nadlaka, vani, na suncu


 China Glaze 'too yacht to handle', two coats, no topcoat, outside, shade / dva sloja, bez nadlaka, vani, u sjeni

 China Glaze 'too yacht to handle', two coats, no topcoat, inside, artificial light / dva sloja, bez nadlaka, unutra, pod umjetnim svjetlom

First of all, I must say that the photos doesn't show the true color of it. I was surfing the web in search for the most accurate color, but they all look wrong - just like mine. Camera captures the blue part of spectra, but in reality it has more green. 
'Too yacht to handle' is part of China Glaze Sunsational Collection from last spring/summer season. This one is mint creme, with tricky formula, as in all mint creme polishes. You must be careful while polishing, otherwise you may end up with some bald spots. Drying time is great, finish is glossy... And I'm absolutely in love with color love struck.

Moram odmah reći kako fotke ne prikazuju realnu boju. Pokušavala sam na internetu pronaći kakav vjerodostojan swatch, no svi su mi izgledali pogrešno - baš kao i moj. Kamera lakše uhvati plavi dio spektra, no u stvarnosti malo više naginje ka zelenoj. 
'Too yacht to handle' je dio China Glaze Sunsational Kolekcije od prošle godine. Ovo je mint krema, s nešto zeznutijom formulom, kao kod većine mint krem lakova. Morate biti pažljive dok ga nanosite, inače Vam se može desiti da završite s ćelavim mjestima. Vrijeme sušenja mi je super, završnica sjajna... i totalno sam zaljubljena u boju  love struck



I found few bottles in my stash that look similar, so I compared them. RH Victoria 303 is a bit lighter on nail, and China Glaze 'aquadelic' has even more blue in it. On photos taken in the sun the difference between them is even less visible. All of them in two coats. So, they look alike, but they are all unique, and I need them all big grin.

U svojoj kolekciji imam par bočica koje izgledaju slično, pa sam ih usporedila. RH Victoria 303 je nešto svjetlija na noktu, a China Glaze 'aquadelic' u sebi ima više plave. Na fotkama sa sunca je razlika jedva vidljiva. Tu su svi u dva sloja. Izgledaju slično, ali svaki je na svoj način unikatan, i ja ih apsolutno trebam sve  big grin.



Here you can see how 'too yacht to handle' looks like comparing with deBBy Sand 04. DeBBy is one shade lighter I'd say. Once more, pretty close, but not the same.  

Gore možete vidjeti kako 'too yacht to handle' izgleda u usporedbi s deBBy Sand 04... DeBBy je  tek za nijansu svjetlija, čini mi se. Još jednom, prilično blizu, ali definitivno različiti, ako ni zbog čeg drugog a ono zbog finiša.


Do you have a favorite in this bunch?
Let me show you the manicure with 'too yacht to handle'.  

Imate li svog favorita u gornjoj hrpici?
Da Vam pokažem još i manikuru s 'too yacht to handle'.



O.K. this is not that bad... except the part of smeared design. But I wanted to achieve something completely different. 

Dobro, nije ovo tako loše... osim činjenice da je nadlak razmrljao djelove dizajna. No, htjela sam postići nešto sasvim drugačije. 


I told you, not bad but not like that ring. I still like it, how about you?

Rekoh Vam, nije loše ali na kraju uopće ne liči na prsten. Meni se svejedno sviđa, a Vama?

Thanks for stopping by, Žana 

40 comments:

  1. Prelep, a još lepša inspiracija za dizajn. DeBBy sand mi takođe deluje kao zanimljiv lakić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala Danijela :D

      Delete
  2. Zavrsni manikir sjajno izgleda. I sam lak je lep, ali s obzirom na formulu tezu za nanosenje, preskocicu ga. Imam nekoliko tako svetlijih CG nijansi iz ovogodisnje letnje i prolecne kolekcije, i jeste da divno izgledaju na kraju, ali dodje mi da kosu pocupam dok ih ne nanesem kako treba. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Jovana :D
      ma nije tako strašno, ako pričekaš minutu prije nanošenja drugog sloja ide to uredno... ovakvim bih nijansama sve oprostila jer su mi božanstvene :D

      Delete
    2. Ja uvek cekam da mi se prvi sloj sasvim osusi pa tek onda nanosim drugi, jer inace imam utisak da nikada nije dovoljno suvo i da se lakse osteti nakon par sati. Lotus Begin i At Vase Value me bas zivciraju kad ih nanosim, da nisu tako lepih boja odavno bih odustala. :D

      Delete
  3. I just cannot take my eyes of it ! What a beautiful shade and shine !

    ReplyDelete
  4. The whole mani is grungy :D I like the China Glaze! It seems more blue than green on my screen, definitely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :D
      too bad that the camera can capture the real color, because it's really, really awesome *.*

      Delete
  5. Moj omiljeni lak u grupi je China Glaze Aquadelic :-) A manikir mi se svidja cak i vise nego prsten :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš ta je meni tyth za dlaku draži od aquadelic-a... hvala ti :*

      Delete
  6. It's such a beautiful mint - and I absolutely love the stone inspiration, it's soo cool!

    ReplyDelete
  7. jedan i od mojih favorita!
    i manikura ti je divna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Irena :D
      onda sigurno znaš kakav je problem poslikati ovakve nijanse :(

      Delete
  8. Divna boja i krajnji manikir, a i onaj Debby mi se baš sviđa. Gde se može nabaviti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      deBBy u hrvatskoj drže bipa drogerije, no hrapavac je iz prošlogodišnje kolekcije i nisam sigurna da se može igdje više nabaviti :(

      Delete
  9. Predivnoća prelepa. Mnogo mi se dopada i manikir sa zlatnim šimerom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala Vedrana :D

      Delete
  10. baš mi je fora, gdje sve pronalaziš inspiraciju :)
    sviđa mi se lak :D i manikura :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, inspiracija navrati, najčešće mi ideje padnu na pamet dok gledam bočice ;)
      hvala ti :D

      Delete
  11. Replies
    1. not what i wanted to be, but thanks anyway :D

      Delete
  12. Dok nisam probala TYTH Aquadelic mi je bio jedan od najdrazih letnjih <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, ali tyth mi je ipak ljepši, premda se ni aquadelica ne bih odrekla :D

      Delete
  13. Beautiful photos and nail polish! ;)

    ReplyDelete
  14. Imam aquadelic i stvarno slice :) prvo sam mislila da je on u pitanju. Prosle godine mi je to bio najdrazi ljetni lak :) super ti je ispalo sa nadlakom!

    ReplyDelete
  15. Jahtica je diiiiivna! :) Manikir mi se mnogo dopada. Nemas Kiko Mint milk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je :D
      imam <3 samo ga još nisam stigla poslikat :(

      Delete
  16. DeBBy ima hrapavce???
    Očito mi je to promaklo, moram do Bipe koji dan :)
    BTW on mi je i najlepšeši, ofkors :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da ih tamo nećeš naći, ovo je prošlogodišnja kolekcija :(
      narafski da ti je on najlepšejši :D

      Delete
  17. divno, nemam nista slično ovim bojama

    ReplyDelete
    Replies
    1. šteta, po meni su idelane za ljetnu sezonu :D

      Delete
  18. Ah mintači. Nikad ih dosta. Ova manikurica je supeeeer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se... a već sam se preplašila da sam malo pretjerala s istima ;)
      hvala ti :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...