Sunday, August 10, 2014

Matching Manicure Sunday - Glitter Manicure

Hi there!


In case you have any doubts, today is all about blinding nails big grin.

U slučaju da još uvijek sumnjate, danas gledate bling-bling noktiće  big grin.





I started with one coat of essence 'berlin story' and continue with gorgeous China Glaze 'I'm not lion'. I'm not that much in glitter, but every now and then comes one of those that just take my heart. 'I'm not lion' is definitely one of those love struck. I'm mesmerized every time I put it on my nails. Anyway, it's bit much too much for everyday, so I decided to continue with layers. 

Počela sam sa slojem essence 'berlin story' i nastavila s fantastičnim China Glaze 'I'm not lion'. Nisam ja baš nešto pretjerano luda za glitterima, no povremeno se pojavi neki od njih koji mi zbilja ukrade srce. 'I'm not lion' je definitivno jedan od tih  love struck. Opčinjena sam svaki put kad ga stavim na nokte. Nego, malo mi je isto previše za svaki dan, pa sam nastavila sa slojevima.




I created double ruffian with S-he 345, another great polish, not entirely glitter, but there's enough glitter in it to call it that way.
Which version do you prefer? And don't skip of checking out what the other girls have created.

Na kraju sam završila s duplim ruffian-om sa S-he 345 na vrhu, još jednim krasnim lakom, ne baš sasvim glitter, no ima u sebi dovoljno glittera da ga možemo i tako nazvati. 
Koja se verzija Vama više sviđa? I da, nemojte preskočiti pogledati što su druge cure napravile.

Thanks for stopping by, Žana 

49 comments:

  1. O kako je ovaj I'm not a lion savršen!!! Dupli ruffian mi je ok, ali bez ovog she laka mi je bilo puno bolje. Ostala sam bez teksta koliko je dobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno... jep, tako lav djeluje na ljude - ostanu bez teksta ;)

      Delete
  2. Ovaj lak je predivan (mislim na I'm not lion), ne znam kako ga ranije nisam primetila. Iz koje je to kolekcije. Nadam se da ga jos uvek ima u prodaji, jer ga moram imati (iako ja jesam lav, u horoskopu :D).
    Sto se tice celog manikira, lepe su mi obe varijante. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      i'm not lion je iz 'on safari' kolekcije, jesen 2012, ako ga ne nađeš u alexandar cosmetics sigurno ćeš ga naći na ebayu :D

      Delete
  3. Jaooooo! Apsolutno ti je savrsen manikir! :) Moracu mazati Lava uskoro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš da sam ga i sama malo zanemarila :(
      hvala ti :D

      Delete
  4. That is a hot and absolutely gorgeous mani - love it!

    ReplyDelete
  5. Druga varijanta predobra, ove sedmice si nas definitivno oduvala! :D

    ReplyDelete
  6. "I'm not lion" je stvarno prekrasan, a vise mi se dopada druga varijanta tj. dupli ruffian :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, lav je zbilja za izgubit glavu ;)
      hvala ti :D

      Delete
  7. odlična mi je prva verzija, :D
    voljela bih da si mogu sama napraviti to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma možeš ti to, samo se usudi i probaj, to je ionako sve rađeno prostoručno :D

      Delete
  8. sto lijepo blesci :D al mi je i ovaj dupli ruffian super, bas elegantno izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, možeš izgubit glavu za ovim blještavilom ;)
      hvala Ana :D

      Delete
  9. Jako je interesantno, baš mi se dopada! :)
    A I'm Not Lion je divaan :)

    ReplyDelete
  10. Wow, it's gorgeous! The final job and the glitter :D

    ReplyDelete
  11. I love the combo of black and glitter! You gained a GFC follower!

    ReplyDelete
  12. Sviđa mi se i prva i druga verzija! :)

    ReplyDelete
  13. blješćiiiii :) sviđa mi se dupli ruffian, moram ga isprobati

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj probaj, mislim da ću ga i sama češće nositi ;)

      Delete
  14. i'm not lion je apsolutno divan, moram ga pronaći na slj. danima ljepote! :D
    sviđa mi se ideja duplog ruffiana ali prva verzija mi je još ljepša ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerojatno zato što se vidi više liona ;)
      nadam se da ćeš uspjeti naći koju bočicu :D

      Delete
  15. Predivno :D Druga verzija mi je genijalna :)

    ReplyDelete
  16. Hmmm a gdje je nestao moj komentar???
    Nevermajnd, moram priznati da mi se više sviđa verzija bez ovog she laka :)
    CG je krasan, srećom imam dva-tri slična lakića pa mi "ne treba" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm, hoćeš reći da imam kradljivce komentara na blogu ;)
      bez s-he više blješti... ma kako možeš reći da ti ovaj ne treba :P

      Delete
  17. Both versions look gorgeous! <3

    ReplyDelete
  18. Glasam za prvu verziju, ovaj ''Lion'' je apsolutno prekrasan <3

    ReplyDelete
  19. Uh, diiivneee manikureee, divneee. Ova donja mi je čak malo bolja.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...