Saturday, November 12, 2011

Vampire's love

Hi my friends!


This week Essence cosmetics has great news for all vampire lovers, new collection called 'Vampire's love' is now in croatian's stores. Let's see what's in it!
Ovaj tjedan konačno i u hrvatske trgovine stiže nova Essence kolekcija 'Vampire's love'! Idemo pogledati što sve možemo naći u njoj!
Eyeshadow palette -  'Love at first bite'...
volume lash powder 'eye need you'...
lipstain 'bloody mary' and 'true love'...
blush gelee 'bloody mary'...
shimmer powder 'lil' vampire'... 

five awesome nail polishes:
01 gold old buffy
02 into the dark
03 true love
04 the dawn is broken
05 hunt me if you can
and eau de toilette 
See anything you like? I love the eyeshadow palette and of course, all of polishes, although only 'the dawn is broken' looks like must have. After buying these beauties, only thing you must do is make some popcorn and enjoy your favorite vampire's show on tv or maybe run to the cinema to see the newest part of 'Twilight saga'
Sviđa vam se nešto iz ove kolekcije? Meni paletica izgleda predobro, i naravno, ama baš svi lakovi, premda bih za 'the dawn is broken' rekla da je jedini must have iz ove kolekcije. Nakon što se počastite ovim stvarčicama ne preostaje vam ništa drugo nego da se počastite kokicama i omiljenom vampirskom serijom na tv-u ili da prošetate do kina i pogledate najnoviji nastavak 'Sumrak sage'

Till we meet again, love yourself and respect everyone else!

Love, Žana




21 comments:

  1. In germany it is sold out ;D. I bought the eye shadow, shimmer powder and three nail polish <3. Maybe you want to look: http://nerus-welt.blogspot.com/2011/11/essence-vampires-love-haul.html ? :) I really like the products! Nice weekend.

    lg Neru

    ReplyDelete
  2. Mene je oduševio taj sivi lakić i plavi je lijep jako :)

    ReplyDelete
  3. Ja pecam još lipstain, i to crveni :)

    ReplyDelete
  4. Vec sam vidjela swatcheve ovih lakica i stvarno svi su mi mnogo mnogo dobri,od ostalih stvari tipa paleta i to skoro sve imam gotovo identicno tako da samo vrebam lakice:)))

    ReplyDelete
  5. Koja odlična kolekcija! Moram bar neki lakić pokupiti, a pošto sam opsjednuta vampirima vjerojatno će mi i nešto još zapeti za oko! :)

    http://tonijemojsvijet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Lakovi su mi svi odlični!!!! A šta češ, ovisnica :-D

    ReplyDelete
  7. Blago vama! Ova im je jedna od boljih kolekcija, svi lakovi su mi predivni, samo slaba vajda da ce ikad doci do nas, u nasem dm-u jos stoji ona glupa holographics kolekcija od pre pola godine, uzas jedan :(

    ReplyDelete
  8. Ne znam što me više veseli, ova kolekcija ili izlazak Breaking Dawna! Super excited!!

    ReplyDelete
  9. "The Dawn is Broken" looks really interesting!

    ReplyDelete
  10. meni ovaj lash voluminizer izgleda loše, mislim, ne razumijem baš kako djeluje :/ a mislim da ću uzeti blush gelee ako valja ičemu jer volim te druge oblike rumenila :)

    ReplyDelete
  11. A lakovi su super! Ja ću još pričekati dok ne izađe DVD za prodaju..

    ReplyDelete
  12. I like this collection :-)
    I need to go to the store tomorrow I think :-)

    ReplyDelete
  13. Sigurno ću nešto kupiti, ali nemam pojma što. Lip stainove sigurno, ostalo ću vidjeti kako izgleda uživo :D

    Girly

    ReplyDelete
  14. wow! i love those nail polishes!:D

    ReplyDelete
  15. hehe, ja sam ulovila "the dawn is broken" :) Inače, taj je zapravo jedini i bio ostao.. A najljepši je tj. najorginalniji :D

    ReplyDelete
  16. Neru... i saw it on your blog, thanks :-D

    Violet Fairy... istina, sivac predobro izgleda :-D

    Biberlee... ma šta će ti to, treba nokte lakirat :-p

    tansumut... but nice, thanks :-D

    Mimi... o da, ovakvih lakića nam uvijek treba :-D

    martttina... nego, lakovi su obavezni :-D
    čestitam na aktiviranju bloga :-D

    Maartje... i know ;-D

    sekav... meni pričaš ;-)

    hermetic... joj, a meni je muka gledat kako naše kolekcije kasne za onim vani, mogu mislit kako je tek tebi :-(

    ReplyDelete
  17. Just me and Hohner... živa istina :-D

    GothamPolish... totally agree ;-D

    BREATH OF COLOR... kažu da se stavi između slojeva maskare, nije mi se dalo sve to piskarat ;-)

    Rea... lakovi su super, slažem se :-D

    KarenD... agree :-D

    Srirley... hurry up ;-D

    Girly... da, zavisi od izloga :-D

    neelai... because they look so good :-D

    Innana... ajme, a ja se sve bojim da ću ostat bez njega, tako mi se obično desi - dok ja dođem već sve razgrabljeno :-(

    ReplyDelete
  18. love love love!!!
    My new blog!
    Follow me!
    Thanks!

    http://barbararizzutimakeupartist.blogspot.com
    Barbara Rizzuti.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...