Tuesday, March 15, 2011

Handwriting tag

Hi girls!

Today i'm gonna embarrassed myself :-/
It's all because of Colorfulbottle , she made me do this :-) So, here it is...

Here is what I had to write:
1. What is your name? And your blog name?
2. Blog URL
3. Write: the brown fox jumped over the lazy dog.
4. Favourite quote
5. Favourite song
6. Favourite band / singers
7. Say anything you want
8. Pass it along to a few bloggers
Enough for today, i'm going to bed... alone, just for some sleeping :-)

Until we meet again, love yourself...

p.s. ups, nema hrvatskog... ma vi ste pametne cure, znam da ćete se snaći ;-)

18 comments:

  1. Zakaj bi se sramotila? Krasno pisavo imaš. :)

    ReplyDelete
  2. Stvarno, kakvo sramoćenje ;) Šteta što nisi trebala i više tog napisati :)

    ReplyDelete
  3. Ubi me ako ja ovdje vidim išta pročitat... ;)

    ReplyDelete
  4. hvala cure, ali mislim da je lalica bila najiskrenija :-)
    jedina osoba na svijetu za koju sam stvarno sigurna da ovo bude pročitala - sam ja :-p

    ReplyDelete
  5. hm, neke stvari ne znam pročitati, ali imaš baš zanimljiv rukopis. :)

    ReplyDelete
  6. Enči, ma kad ti kažem - pravi doktorski :-D

    ReplyDelete
  7. Sad sam malo bolje pročitala, nešto logički povezala, ali nikako da skužim šta piše na broju 7???
    I am so ??? I wanna ???.

    What??? ;)

    ReplyDelete
  8. e, lalica, baš to i ja ne kužim.. ne mogu odgonetnuti.. pomozi nam nail crazy!!! :-)

    ReplyDelete
  9. Jedva!
    Zanimljvio mi je ovo E slovo, bez okomite crte :)

    ReplyDelete
  10. Predivno! Iako se teško pročita meni je ovo predivno. :) Uvek sam se divila doktorima kako pišu a ja ništa ne znam pročitat. :D

    ReplyDelete
  11. nail crazy, šta je bilo? čemu takve riječi? (pod 7)

    ReplyDelete
  12. hahaha kako zanimljiv rukopis imas ^_^

    ReplyDelete
  13. 'ajde, drago mi je da ste se zabavile pri pokušaju dešifriranja mog rukopisa :-D

    Enči, ma kako neću, dosadila mi je ova prehlada, već tri dana mi je nos začepljen... a opet - koja sam ja sretnica, zamisli samo da sam slon kakvo bi to strašno iskustvo bilo ;-)

    dl.blogspot, oh yeah, some handwriting ;-)

    ReplyDelete
  14. Joooj, tvoja pisava je pa res popolnoma berljiva. Čudovito pisavo imaš, še posebej mi je všeč Y, res nekaj posebnega =).

    ReplyDelete
  15. stvarno si sve pročitala? svaka čast, rijetkima to uspije ahahahaha

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...