Sunday, October 9, 2016

Matching Manicure - Favourite Polish

Bok cure!




Vidjeh da je ovotjedna tema Matching Manicures 'najdraži lak' pa sam se osjećala pozvanom da nešto kažem na ovu temu. Moj najdraži lak je kategorija koja se kod mene često mijenja - ovaj tjedan sam luda za mint hrapavcem, već idući je to plavi mat lak, no jedna je konstanta kojoj se često vraćam, a to je crna boja. Crni krem lak je moja prva ljubav, lak s kojim sam 'doma' i kojeg uvijek imam na dohvat ruke, u slučaju da doista ne znam što nalakirati. 



p2 eternal, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

p2 eternal je prekrasan crni krem lak. Odlično je pigmentiran, pa mi je dovoljan jedan sloj, koji se isto tako odlično i suši. U bočici je kist srednje širine, koji je mojoj malenkosti optimalan. Finiš mu je sjajan, pa za sitnu lovu imate zbilja savršen lak. Jedini problem je što u Hrvatskoj nije dobavljiv, ali ako Vas put nanese kroz Njemačku, Austriju ili Italiju, obavezno potražite ovaj brand u dm drogerijama. 




Ovakvu, ili barem sličnu manikuru, dobit ćete ako u vodu ubacite kap bijelog laka, kojeg ćete, kad se raširi po površini, prsnuti alkoholom da se 'razbježi'. U najzanimljiviji dio uzorka uronite prst, kojeg nije zgoreg zaštiti da se poštedite muke čišćenja. Htjela sam dobiti efekt mramora, no nije mi baš uspjelo. Najbolje mi izgledaju kažiprst i prstenjak desne ruke, ali svejedno mi se manikura čini dovoljno zanimljiva. 

Koji je Vaš omiljeni lak? Možete li se uopće odlučiti ili imate problema poput mene? 

Stojte mi dobre, lijepe i zdrave... Žana 

26 comments:

  1. Nema greške sa klasičnim crnim lakom. Manikir ti je odlično ispao. :)

    ReplyDelete
  2. Evo, ja cijeli dan razmišljam koji da lak nalakiram za ovu temu, al' možda najbolje da ju preskočim jer je to nemoguća misija :D Mada, slažem se za crnu, s njom sam i ja 'doma' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima i tu logike, ja svaki dan imam po par najdražih lakova... ali, snašla sam se ;)
      ma crni lak je zakon, paše uz svaku priliku i vremensku prognozu :D

      Delete
  3. Hahaha, crno je ziher! :)
    Sviđa mi se mramorirana verzija <3
    Dugo mi je na to do listi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije baš ispalo kako sam planirala, ali dobro, uživo ne izgleda tako loše :D

      Delete
  4. Finalni rezultat mi se bas svidja.. :)

    ReplyDelete
  5. p2 ima u Italiji? To je odlična vest.

    Crni lak je uvek pobednik, a i ovaj manikir ti je sjajan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima, tako su mi barem rekli :D
      hvala ti Vedrana :*

      Delete
  6. I ja volim crnu (pogotovo ako je matt!) :D
    Kupila sam par lakova od ovog brenda ali ih još nism stigla isprobati. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. može crno i glat i mat, i sa šljokicama, i holo... samo nek je crno ;)
      sad ih imam već prilično, i zbilja su mi super :D

      Delete
  7. pa, nije loše. ovaj crni lak je lijep,iako nisam ljubiteljica crne boje na noktima.
    tj ne samo crna boja-već kombinirana s drugom bojom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je crno zakon, premda nije boja moja je omiljena :D

      Delete
  8. meni pravo iznenadenje jer sam se nadala plavom ili zelenom laku :)

    ReplyDelete
  9. Gosto muito de unhas assim, dá vontade de fazer também.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    Instagram | Twitter | Fan Page

    ReplyDelete
  10. Dobar crni lak je zakon! :-) Svidja mi se manikir, ima bas lep efekat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, dobar u svim kombinacijama :D
      manikura je mogla biti i bolja, možda će neki drugi pokušaj biti uspješniji ;)

      Delete
  11. According to Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh 42 lbs lighter than us.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK this link to uncover if this easy test can help you discover your real weight loss possibilities

    ReplyDelete
  12. Kabhi udaas ho jayo to btana mujhe
    fir se apna dil denge tumhe khelne k liye Satta King
    Play Bazaar

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...