Thursday, April 16, 2015

Essence 'The Gel Nail Polish'

Hi there!

Evo mene opet malo k Vama s novim postom big grin. Fotke doduše nisu najfriškije, ali zato ću Vam reći par riječi o friškim essence 'The Gel Nail Polish' lakićima, te bazi i nadlaku iz iste linije.
This time I'm bringing you photos and more than few words of essence 'The Gel Nail Polish' polishes, base coat and top coat. 




 essence 'prince charming'*, dva sloja, bez nadlaka, vani / two coats, no topcoat, outside



essence '4 ever young'*, dva sloja, bez nadlaka, vani / two coats, no topcoat, outside

'Prince charming' i '4 ever young' su lakovi iz nove linije essence lakova za nokte - the gel nail polish. Ovi lakovi obećavaju sjajan finiš poput gela, nanošenje poput običnog laka, bez upotrebe lampe i dugotrajnost na noktima. Dolaze u prepoznatljivoj essence bočici od 8 ml, sa širokom i zaobljenom četkicom. 

'Prince charming' and '4 ever young' are polishes from new essence line - the gel nail polish. These polishes promise you gel alike finish, application without the UV lamp, like an ordinary nail polish and durability on nails. They come in recognizable essence bottles of 8 ml, with wide and rounded brush.


Moram priznati da su meni u posljednje vrijeme draže ravne i uže četkice, no ni s ovima nije problem baratati. Lakovi su pristojno pigmentirani i nokti super izgledaju s dva sloja, iako bi 4 ever young mogao proći i s jednim. Čak ni vrijeme sušenja nije loše. 
Ispod sam ubacila fotke sa sličnim lakićima. Zadovoljno konstatiram da nemam dupliće winking.

Lately I prefer flat and narrower brushes, but these didn't make me any problems. The polishes are good pigmented and look great with two coats. Drying time is not bad either. 
Down bellow you can see few similar polishes, but no dupes in my collection.





Essence uz ove lakove preporučuje i upotrebu 'the gel nail polish' baze i nadlaka.

With these polishes, essence recommends use of 'the gel nail polish' base coat and top coat. 




Essence the gel nail polish baza* i nadlak* nalaze se u okruglim, obojanim bočicama, baza u bijeloj, a nadlak u srebrnoj bočici. Obje su bočice od 8 ml, a četkice u njima ravno rezane i srednje širine. 
Na prvu me iznenadila baza, odnosno njena formula. Baza je prozirna i rekla bih gelaste strukture, no aplikacija teče bez problema. Kako je gusta nešto se sporije suši od baza koje sam do sad upotrebljavala, konkretno od Eveline 8u 1 koje se držim već par godina. Dok nalakirate svih 10 noktiju, prvih par je već suho tako da se lakiranje može nastaviti bez čekanja.
Nakon nanošenja baze stavljam lak, uvijek u dva tanja sloja. Kad je lak skoro ili potpuno suh (zavisi od mog strpljenja) zatvorim manikuru nadlakom. 
Nadlak iz ove linije nije tako gelast kao baza i nanosi se bez problema. Ima iznenađujuće vrijeme sušenja, skoro isto kao i brzosušeći nadlak iz linije 'better than gel nails'. 
A što je s trajnošću? Je li ona zbilja tako dobra kao što essence kaže?

Essence 'the gel nail polish' base coat* and top coat* comes in rounded bottles, base coat in white, top coat in silver. Both bottles containing 8 ml, with flat and medium wide brush.
The base coat looks kinda jelly, but the application is flawless. Since it's thicker it dries bit slower than my regular base coat (Eveline 8in 1). But when you're done with all ten nails, the first ones are already dry. 
After base coat, I'm applying two coats of nail polish. When the polish is completely or almost completely dry (depends of my patience) I finish the manicure with top coat.
Top coat from this line is not as thick as the base coat. It dries surprisingly fast, almost as fast as quick-dry essence 'better than gel nails' top coat.
What about the durability? Is it really as great as they say in essence team?

 Manikura s the gel nail polish bazom i nadlakom, prvi dan.
My manicure with the gel nail polish base and top coat, day one.

Manikura nakon tri dana.
Same manicure after three days.

Manikura nakon pet dana, neposredno pred skidanje. 
After five days, right before I finally removed it.

Manikuru s bazom i nadlakom iz linije 'the gel nail polish' nosila sam punih pet dana. Moram reći da meni manikure rijetko traju dulje od tri dana, bez obzira na pripremu noktiju. Isto taku ću reći i da je ovo bilo preduskrsno vrijeme pa sam tih dana držala ruke jako uposlenima. Nakon tri dana linije na vrhu nokta su bile jedva primjetno vidljive, no nakon pet su bile već prilično upadljive. Onda je uslijedila katastrofa uz slomljen nokat na prstenjaku, kojeg sam za potrebe fotkanja s istom manikurom zalijepila scotch trakom winking.
'Prince charming' sam šetala tri dana, uz bazu i nadlak iz iste linije. 
I drugi lakovi, ne isključivo essence, s ovom bazom i nadlakom imaju isto vrijeme nošenja.
Sve u svemu, s ovom bazom i nadlakom sam dobila isti rezultat kao s kombinacijom kojoj sam vjerna već par godina - bazom Eveline 8u 1 i nadlakom essence 'better than gel nails'. No, kako je ovaj nadlak teško nabaviti i često ga na policama nema, drago mi je što se novi 'the gel nail polish' nadlak pokazao dostojnom zamjenom te ću ga svakako nastaviti koristiti.

A Vi, jeste li probale što iz ove linije? Jeste li zadovoljne isprobanim?

Manicure with the gel nail polish base and top coat, I wear for five days. I must say that my manicures hardly ever last more than three days, no matter what I do. These were days before Easter, so my hands were pretty busy too. Anyway, after three days you could see discreet tip wear, but after five days it looked pretty bad. I even broke the nail on ring finger, so I taped it with scotch tape, just to take a photo winking.
I was wearing 'prince charming' for three days, with base and top coat from the same line.
I tried to combine the polishes from the other brands.
The results with 'the gel nail polish' base and top coat were the same as with the base and top coat I usually use - Eveline 8in 1 and essence 'better than gel nail' top sealer. So, for me, this is yes, I'll continue using these base and top coat in future too.

What about you, have you tried anything from this line? Are you happy with it?

*PR proizvodi

60 comments:

  1. Meni BTGN nažalost nije bio dobar i sad se sve mislim da li riskirati i isprobati ova dva malca?! A tako bi bilo lijepo da mi lak drži dulje od tri dana, pogotovo sada, buaaaahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da? ja sam ga zbilja obožavala :D
      mislim da je trajanje laka individualno, vidjela sam da neke cure stavljaju statuse da su nosile lak s ovim nadlakom 10 dana... možda i jesu :D

      Delete
  2. ja sam obožavala taj Essence Better than gel nail nadlak, al bi šizila na njega jer mi se uvijek nakon pola potrošene bočice počeo zgušnjavat i bit onako "goopy" >.< javiš kakav je ovaj po tom pitanju? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je essence btgn bio super, brzo bih ga potrošila pa se valjda ne bi stigao zgusnuti ;)
      ovaj ima istu manu kao i prethodnik - kroz bočicu ne vidiš koliko je laka unutra, ali mislim da još nisam došla do polovice i za sad se odlično drži :D

      Delete
  3. Great green mani! I also like both Essence shades, the red one slightly better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. the red one is calling for spring, it looks very happy :D
      but mint is always my favorite ;)

      Delete
  4. ja sam mislila da sam jedina koja voli uže četkice, radije nego šire :D
    ovi lakovi s gel efektom mi se sviđaju,, izgleda mi bolje, nego kad sam znala otići baš na geliranje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekako mi se čini da mi je s njima lakše baratati, a moji su nokti i inače sitniji ;)
      lakići pristojno izgledaju, i bez nadlaka se fino sjaje, a raspon boja je odličan :D

      Delete
  5. Prince je predivna nijansa, moram je kupiti dok se vrate lakiči na police jer su svi pokupljeni tako su popularni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra vijest za essence ;)
      to je prvi udar, već će ti se on vratiti na police :D

      Delete
  6. 4ever young je prekrasan, odlican za proljece :D joj ja sam veci ljubitelj sirih cetkica, s tim uzim uvijek umazem kozicu oko nokta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su obje nijanse svježe i proljetne... meni je nekako lakše rukovati užim, no godine prakse učinile su i lakiranje s širim četkicama bezbolim ;)

      Delete
  7. Probala sam jedan Essence gel lak, ali bez baze i nadlaka i nije baš da se može pohvaliti s trajnošću. Izdržao je dva i po dana i to nije da sam u tom periodu radila puno kućanskih poslova, tako da nije baš da sam zadovoljna :D Bazu i nadlak bih voljela probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baza i nadlak su mi ok, premda mi nisu produljili trajnost manikure, no iskreno, to više ni ne očekujem ;)
      ma meni i lak sa svim pripremnim i završnim radnjama traje dva dana, i tri su premija :D

      Delete
  8. Već si isprobla bazu i top coat i vidim da i ti imaš prince charming :D
    Baš me zanima koliko će ovaj top coat izdržati na mojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. otkako sam dobila ove stvarčice stalno sam na ovoj bazi i nadlaku, i uopće mi se ne čine loši :D
      nadam se da ćeš ti imati više sreće :D

      Delete
  9. Obe boje su predivne, možda mi je Prince charming za nijansu lepši. :)

    ReplyDelete
  10. Ovaj dio sa scotch trakom me podsjetio na frendicu koja si je jednom prilikom nakeljila neke umjetne nokte iz kineskog i kak su joj stalno otpadali obljepila ih je crnom izolirkom haha :D Nego, čim potrošim stari BTGN baš budem kupila ovaj novi gel nadlak, zvuči jednako dobro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha, petica frendici iz dosjetljivosti :D
      koristim ga skoro mjesec dana i čine mi se jaaaaako slični :D

      Delete
  11. I think I will have to buy these to try when I go to Germany next time!

    ReplyDelete
  12. Meni se mintac mnogo dopada. :) Jel lakovi mogu da se nose i bez tih njihovih specijalnih bc i tc-a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nego, ja sam kombinirala i lakove kao i baze i nadlake, i lak traje isto sa svakom bazom i nadlakom, tako da se sve može kombinirati sa svime - a meni su konačni rezultati isti :D

      Delete
  13. Meni Essence lakovi generalno služe za nail art pa mi postojanost nije važna, ali sviđa mi se ako ovaj gel nadlak ubržava sušenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima i toga, ali ovaj mi se nadlak čini baš brzosušeći, sviđa mi se :D

      Delete
  14. We don't even have this line yet :(. Beautiful colors! ;)

    ReplyDelete
  15. Kako je lep mintic <3 Neobican i predivan ;)
    Nisam ih probala, ali nisam sigurna da ih ima kod nas :( Moracu da proverim ;)

    ReplyDelete
  16. Prvo da primjetim i pohvalim manikuru (ovu zelenu) Fantasticna je!!
    Drugo, nadlak samo ceka da se docepam trgovine, za bazu cu jos vidjeti, iako mi se svidja procitano.
    Trece, mene je prince charming malo razocarao, ne znam sto sam ocekivala, ali kada sam ga vidjela, to nije bilo to, a opet toliko me uhvatila mintmania da ce vjerovatno zavrsiti kod mene.

    Bonus, a gle mint milk, malkice je savrsen! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo, hvala draga :*
      drugo, nadam se da će biti lakše doći do ovog laka, no što je to bio slučaj s btgn ;)
      trreće, princ mi je šarmantan, možda čak ima više šimera no što bih ja uvalila u njega, ali ok, boja je kraaasna ;)
      bonus, jep, mint milk je savršen <3 srećom, imam puuuno savršenih lakova :D

      Delete
  17. Prince charming je apsolutno charming :) Mislim da još nisu stigli kod nas, ali čim stignu častiću se nekim, makar princa da kupim :D I isprobaću nadlak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako nisu, mogli bi uskoro, nadlak obavezno probaj, odličan je :D

      Delete
  18. Both great colours :-D I got Prince Charming and a few more of the new range. I've still to try them though. I didn't buy the base or top coat. You know I rarely use a top coat so it wasn't worth buying that. And I've got a few base coats. It will be interesting to see how well they do with a normal base and no top coat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sometimes i forgot about topcoat too ;)
      i have tried these polishes with 'normal' base and topcoat, and the result was the same as with base and topcoat from this line, without the topcoat i don't know :D

      Delete
  19. Wow. Those are some great colors. :)

    ReplyDelete
  20. Lovely swatches and nail art :)

    ReplyDelete
  21. Nisan ništa probavala, čekala san blagoslov, iliti ovaj post :D <3 Prince Charming izgleda primamljivo vrlo, ali baza ne toliko. Nemogu ja bez evelinea, eveline je zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto blagoslova, sad možeš probat i sama ;)
      ja sam se zaželila malo promjene, ali neka eveline bude negdi blizu :D

      Delete
  22. I'm wondering if we'll eventually get this line over here to replace the spot that Ulta now has for Colour & Go. If we do, I'll surely try some colors.

    ReplyDelete
  23. I really love the Prince Charming. very beautiful mint color. And the stamping is lovely. love the gradient base :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. prince charming looks charming indeed :D
      thank you :D

      Delete
  24. crvendac mi je fini :) nisam jos probala tu gel like liniju, a moze jos i pricekat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. crvendać je nekako rozo-crven, ni vam' ni tam', i baš je happy color :D
      naravno da može pričekati, mislim da nam ostaju barem koju sezonu :D

      Delete
  25. Baza i nadlak me ne privlače toliko (usprkos trajnosti), no lakići mi divno izgledaju, oba ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadlak mi je super, no ne zbog trajnosti nego zbog brzine sušenja, to kod mene pali :D

      Delete
  26. Svidja mi se Essence Prince Charming :-) I naravno, stamping je prekrasan! :-)

    ReplyDelete
  27. WOW 3 dana ko nove još uvijek impresivno.. morala bih to kupiti :D

    ReplyDelete
  28. dobila sam jedan gel lak za rođendan, i već drugi dan mi je bio lagano nestao na vrhovima a nakon tjedan je isadao u većim komadima

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni meni se nešto nisu učinili pretrajni, ali nadlak mi je definitivno odličan :D

      Delete
  29. Ovaj stamping ti je mrak!!!
    A moram priznati da su me ugodno iznenadili baza i nadlak.
    A čini mi se i da su gelaći malo trajniji od stare C&G linije, ako ništa drugo izdrže dva dana :P :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam sigurna za lakiće ali nadlak mi je super, suši se skoro kao btgn a to se cijeni :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...