Sunday, June 1, 2014

As long as you love me I'm backstage

Hi there!

Sunday afternoon, it's time for coffee and new post big grin. This time I'm bringing you the 'old news'.

Nedjelja popodne, pravo vrijeme za kavicu i novi post big grin. Ovog puta Vam nosim 'stare vijesti'.




essence 'as long as you love me', two coats, no topcoat/ dva sloja, bez nadlaka

This is 'as long as you love me' polish, from essence le Beauty BEATS that's been out at the end of last year. Believe it or not, I wore it three times already, but every time was cloudy, that's why I always delayed this post. I must reduce my untried part of stash, so you're stuck with these photos. I love grey polishes, with shimmer or without it, light or dark... you get the point, I love grey in any case. This one is not an exception either. It comes in rounded bottle of 8 ml, with classic brush. Formula is great, you'll only need two coats for perfect coverage. Drying time is O.K, and with topcoat it can last few days on your nails. The color is not pure grey, but greige (depending on light it can looks grey or beige), with tiny shimmer, which is visible even when cloudy outside. 

Na gornjim fotkama je 'as long as you love me' lak, iz essence-ove Beauty Beats kolekcije, koja je bila van krajem prošle godine. Vjerovale ili ne, nosila sam ga tri puta, i svaki put se potrefilo oblačno, pa sam post uvijek odgađala. No, vrijeme je za smanjivanje neisprobanog dijela zalihe, pa ste zaglavile s ovim fotkama. Volim sivce, sa shimmerom ili bez, tamne ili svijetle... razumijete već, volim sivce u svakom slučaju. Ni ovaj nije iznimka. Dolazi nam u okruglog bočici od 8 ml, s klasičnom četkicom. Formula je super, za savršeno prekrivanje dovoljna su dva sloja. Suši se u pristojnom vremenu, a s nadlakom će sigurno potrajati par dana. Boja i nije sasvim siva, već greige (zavisno od svjetla, varira od sive do bež), sa sitnim shimmerom, koji je ipak vidljiv i uz tmurno vrijeme. 



essence 'i'm backstage', three coats, no topcoat/ tri sloja, bez nadlaka

'I'm backstage' is lovely mint color with blue shimmer. Don't mind my yellow hands, the color is more accurate on last photo. Formula is not bad, but I ended up with three coats on my nails. Once again, there was no luck with weather outside, and this baby definitely looks better under sunlight. Honestly, I think I have a problem with mint, they became true obsession, but what can I do, they look so fine love struck.
I'm not fan of Justin Bieber, but this cooperation with 'essence' looks great, and I couldn't skip these two polishes. 
Did you get anything from this collection?

'I'm backstage' je krasan mintić s plavim shimmerom. Nemojte se obazirati na žute ruke, ali na zadnjoj fotki je boja puno realnija no na prve dvije. Formula nije loša, no ipak sam završila s tri sloja na noktima. Još jednom nisam imala sreće s vremenskom prognozom, a ovaj bebać definitivno bolje izgleda okupan suncem. Iskreno, čini mi se da imam problema s minitićima, postali su prava opsesija, no što da radim, tako su kraaasni love struck.
Nisam fan Justina Biebera, da ne bi bilo zabune, no ova suradnja s 'essence' timom je baš dobro izgledala, a ja si nisam mogla dopustiti da prođem kraj ovih lakića. 
Jeste li i same ubrale što iz ove kolekcije?

Thanks for stopping by, Žana

38 comments:

  1. baš su krasni :)
    xoxo Sienna

    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  2. Prekrasni, kao i uvijeeek *:

    ReplyDelete
  3. Nisu me privlacili na policama, iako mi ovaj mintac djeluje zanimljivo

    ReplyDelete
  4. The blue is my favorite, it's very pretty!

    ReplyDelete
  5. Nema niš od toga ali sam i ja luda za mintićima...između ostalog :)

    ReplyDelete
  6. Joj backstage je divan mintac diiiiiiiiiiivan! :))

    ReplyDelete
  7. Nesto slicno ovom minticu imam, hehehe da iskreno kazem imam ne samo jedan nego nekoliko slicnih mintica, ali ni ja ne uspevam da im odolim :-)
    "As Long As You Love Me" bi me definitivno privukao da ga skinem sa police i ubacim u korpicu... :-)

    ReplyDelete
  8. Baš je fora ovaj mint s plavim šimerom. Ova kolekcija mi je skroz promakla. Ne pamtim da sam ju uopće vidjela na netu, a još manje u trgovini :D

    ReplyDelete
  9. Lijepe su mi boje, ali u zadnje vrijeme izbjegavam Essence lakove jer ne traju dugo na noktima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni nisu ništa lošiji od drugih brandova, ionako svaki drugi dan mijenjam lak ;)

      Delete
  10. mint je predivan, sivi mi nisu dragi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam za sivce, zahvaljujući tvom neljubljenju istih ja imam jednog više u svojoj kolekciji :*

      Delete
  11. i sama sam već nekoliko ljeta za redom navučena na mintiće hehe :) svi su krasni i svaki ima "ono nešto" :)
    sivac je isto nešto što bih rado nosila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. e baš tako, i meni se svaki čini baš drugačiji od onih drugih :D

      Delete
  12. This is one of the few Essence collections that showed up at my Ulta, so I grabbed all the polish colors, regardless of the Bieber connection. :)

    ReplyDelete
  13. Lipi lakovi, sivi je ^^ <3! Bila kolekcija u mom Dm-u, al eto. Biber... pih... Prošla kraj nje 100 puta, ime me odbilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez obzira na njega, meni su ova dva odlično izgledala ;)

      Delete
  14. Ovaj plavi mint sam skicala par puta al me nekako podsjeca na That's what I mint pa nisam htjela kupit. Kolka je slicnost?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sliče, ali nisu isti... upravo sam ih poslikala i ubacim ih u idući post ;)

      Delete
  15. Viš kakvi su naši ukusi - ja sam uzela preostale boje iz te kolekcije - ljučibastog i onog koraljnog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neka neka, samo se nadam da si zadovoljna njima kao ja sa svojima :D

      Delete
  16. super su mi ove nijanse mintic pogotovo, ja sam od Perse dobila ljubicastog i divan je, al nisam htjela kupovat ostatak to su vec bili pocetci pokusaja smanjivanja kolekcije

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam ove uhvatila malo kasnije, na sniženju ;)
      inaće se stvarno trudim smanjit i shopping i kolekciju... na dane mi čak dobro i ide :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...