Thursday, July 12, 2012

Essence TE 'Fruity'


Hi my friends!

Sorry, this is one of those 'only in croatian' posts.

Drage moje, od idućeg tjedna u najbližem dm-u ćete moći pronaći i 'Fruity' TE by Essence. Pogledajmo još jednom što nam ona donosi:
essence fruity - sorbet sjenilo za oči, mousse teksutre po 24,90 kn
01 peach beauty
02 banana

03 one kiwi a day
essence fruity - balzam za usne, njaaaaami voćni okusi po 17,90 kn
01 peach beauty

02 very cherry


essence fruity - sorbet rumenilo, lagano i prozračno, za 24,90
01 smoothie operator
essence fruity - lak za nokte po 15,90 kn
01 banana joe

02 peach beauty

03 very cherry 
04 one kiwi a day
05 smashed berries 
 essence fruity - mirisni nadlak, s mirisom jagode za 17,90 kn
01 smells like strawberry...
essence fruity - voćni nokti, fimo voćke za 17,90 kn
essence fruity - nail art sealing nadlak, za ušvršćivanje manikure, za 17,90 kn
01 stay fruity 

Iskreno se nadam da s ovom kolekcijom neće biti zabune kao s prošlom, 'nails in style' još uvijek nije došla do mog dm-a ... i nadam se da ću ulovit barem ovaj kiwi lakić .
A vi, što vi nosite doma?

Do idućeg susreta... Žana

33 comments:

  1. I love the new collection! Nice post!

    Xxx

    ReplyDelete
  2. Zasto, zasto nisam doma iduci tjedan nego van Hr? :( o ovoj kolekciji sanjam jos od prosle godine ili kad je vec bila najavljena, a 'nails in style' je kod mene dosla i jedan stalak je ful pograbljen, a u nekima jos ponesto ima. No, nisam nista ugrabila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda u moj dođu istovremeno... nadam se da ću ih uspit vidit uživo ;-D

      Delete
    2. Ako bude trebalo, vidjela sam kod sebe jedan nails in style dosta pun stalak pa ako ne dode kod tebe..rijeka to the rescue! :P

      Delete
    3. hvala ti <3
      nabavila sam jedan, poslat ću izvidnicu za drugi,a ako to ne upali, javim ti se :-D

      Delete
  3. ja mislim da sam ja od ove kolekcije uzela sto sam imala, mozda jedan od ovih balzama, ali sumnjam. a nails in style je dosla kod mene, bila je na odvojenom displayu pa ne znam kako je tvoj dm zaobisla

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam ni ja, ali izluđuje me to :-(

      Delete
  4. Oh, well I have bought them in Germany, so this time the Croatian girls doesn't have all the fun LOL
    But I was stupid enough not to buy 05 smashed berries - so if you please could buy two of those for me...?
    I'll send you an email...

    ReplyDelete
  5. Uh,skoro sve *.*!!!
    Balzam za ćubice,rumenilo,mirisni nadlak,lakići 3,4 i 5...Nadam se da ću ih uspjeti uloviti,taman mi je plaća došla ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj je sad cilu ostavit u dm-a ;-D

      Delete
  6. Banana Joe and One Kiwi A Day look amazing! I remember Maria doing a post on those ones, and I thought they were beautiful. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, we in croatia always get these collections with delay :-(

      Delete
  7. Now I have to move to Croatia LOL;D

    ReplyDelete
  8. Kako super kolekcija, jedva čekam, weeeeeeeee :D Sve mi se sviđa, sve! Morat ću opljačkati DM :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostavi koji primjerak i za mene ;-D

      Delete
  9. Ja bih rado uzela Very Cherry, One Kiwi A Day i Smashed Berries :-) Voce treba jesti svakog dana, pa zasto onda i da ga ne mazemo na nokte? :-)

    ReplyDelete
  10. Hi, Žana :). I know that Maria already gave you "Por tu naturalidad" award, but I also gave you it :)

    ReplyDelete
  11. Ma koji lak za nokte nikad zviška. :)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. they are, but i didn't catch any but one kiwi a day :-(

      Delete
  13. I don't have any Essie polishes, but you just may have gotten them a new customer!!

    ReplyDelete
  14. Sorry I do have Essence, I read it too fast I thought it was Essie! I love Essence polishes!! Thanks for this post!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... essie is a 'stronger' brand, but i love essence, they are quite imaginative with theirs polishes :-D

      Delete
  15. We had these a few months ago, bought the scented topcoat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. we in croatia always getting late ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...