Wednesday, April 11, 2012

Colorful post

Hi my friends!

Yay, I'm back! Since some nail mail arrived it's time for some swatching . Let's go!
Evo me nazad! Kako je stigla pošiljka s lakovima, vrijeme je za pregled . Idemo!



I absolutely love this one! It's Catrice 'Sold Out For Ever', awesome light mint color, really must-have this season. On pictures 3 coats, but if you're careful enough, two coats will do. No topcoat here, but I recommend speed dry top coat. On the last picture, you see it with the old version... I don't know why Catrice do this, they kept the name but changed the polish. This time I really don't mind, because the new version is definitely an improvement!
Apsolutno obožavam ovog! To je Catrice 'Sold Out For Ever', krasna svjetla mint boja, ove sezone must-have. Na fotkama 3 sloja, ali ako ste pažljive možda prođete i s dva. Bez nadlaka, ali preporučam brzosušeći zbog 3 sloja. Na posljednjoj fotci je i stara verzija... ne znam zašto ovo Catrice radi, zadržali su ime i promijenili lak. Ovaj put mi to uopće ne smeta, jer je nova verzija definitivno poboljšanje!



Catrice 'Hip Queens Wear Blue Jeans!', lovely smokey blue color with a lighter  shimmer, on pictures two coats with no topcoat. Just take a look how shiny this polish is! This one looks like a dupe of Essence's 'underwater', at least in the bottles. Maybe you would like to see a comparison?
Catrice 'Hip Queens Wear Blue Jeans!', lijepa zadimljena plava boja sa svjetlijim shimmerom, na slikama dva sloja bez nadlaka. Pogledajte samo kako je sjajan! Meni totalno izgleda kao duplić Essenceovog 'underwater', barem se prema bočicama tako čini. Možda vas zanima usporedba?



Essence colour 3 'boys are back in town', this one is my favorite. It's gorgeous  smokey purplish-grayish color, extra shining, on pics two coats, no topcoat. Gorgeous, gorgeous shade . I thought I don't have nothing like this in my stash but I do - Bourjois 'Bleu asphalte', they look almost the same in the bottles. Love it, love it, love it! 
Essence colour 3 'boys are back in town', evo mog favorita. Radi se o prekrasnoj sivkasto-ljubičastoj boji, savršenog sjaja, na fotkama dva sloja, bez nadlaka. Predivna, predivna nijansa . Mislila sam da u zalisi nemam ništa slično, ali imam - Bourjois 'Bleu asphalte', u bočicama izgledaju skoro isto. Volim, volim, volim!





This is 'boys are back in town' with the rest of this polish - topcoat 'it's just a little crush', I left one nail as it is so you can see the difference better. Top coated, you have brand new polish, this time a sparkling version. Which version would you rather wear?
A ovo je 'boys are back in town' s drugom polovicom laka - nadlakom 'it's just a little crush', ostavila sam jedan nokat bez njega da vidite razliku bolje. S nadlakom imate sasvim novi lak, ovaj put svjetlucavu verziju. Koju biste vi radije nosile?




Essence nude glam 'cotton candy', three coats, no topcoat, shining like crazy, but because of those 3 coats, I recommend a speed dry topcoat. If you like nude polishes, this one is a must have... I just have to keep it hidden when my mom comes to visit . Even my hands looks more sophisticated with this polish on... if that's even possible .
Ok, girls, this is it for today. Come back again!
Essence nude glam 'cotton candy', tri sloja, bez nadlaka a sjaji se k'o blesav... ali zbog ova tri sloja preporučujem brzosušeći nadlak. Ako vam se sviđaju nudaći, ovaj morate imati... ja ću ga morati sakrivati kad mi mama dođe u posjet . Čak i moje ruke izgledaju profinjenije s ovim lakićem... ako je to uopće moguće .
I drage moje, to bi bilo to za danas. Vratite se opet!


Till the next polishing... love, Žana


p.s. these product were sent to me for review  
p.s. ovi su lakići dobiveni na recenziju

45 comments:

  1. Svi su lepi, ali mint je.. :D Ah! Prelep. Ja ne mogu ni jedan mint da nadjem. :/ Pfff.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni je mint predivan :-D
      i prošle sezone je bilo nešto, probaj essence replay, catrice am i blue or green... ma sad ti svaki brand ima barem koji mintić, naći ćeš već nešto ;-D

      Delete
    2. Catrice se ne uvozi u Srbiju a Essence mi nije blizu. :P Zato ti kazem, bas ci tesko naci. Smoric. :3

      Delete
    3. već sam čula da nema catrice gore... a možda i bolje, bar će ti koji dinar više ostat u novčaniku ;-D

      Delete
  2. Nisem vedela, da je Sold out for ever v "prenovljeni" verziji, ampak izgleda super.

    ReplyDelete
  3. Nudač zadnji mi je krasan, ali ne pristajem na tri sloja :)

    Hip queen izgleda nije promijenjen, takav je i bio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogla sam stati i na dva sloja, nije prevelika razlika ;-D

      Delete
  4. Moj omiljeni od ovih koje si nam prikazala je "Boys are back in town", njega sam odmah uočila u gomili novih stvarčica koje su ti stigle a koje sam videla u postu "Nail mail".. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni, boja je savršena :-D
      doduše i onaj mintić mi je njami ;-)

      Delete
  5. Meni je draža starija verzija "sold outa".

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije ni ona loša, ali meni se ova više sviđa... ma drago mi je da imam oba ;-D

      Delete
  6. Divni su! I meni je draža stara verzija Sold Out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      vidit ću na kraju koji će dobit više glasova ;-)

      Delete
  7. Sold out me zbunio slikom dok nisam procitala, imam stariju verziju pa sam mislila da me oci varaju kad vidim da je to novi :)
    Svidja mi se ljubicasti sa shimmerom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, znaju oni to napravit, premda ne vidim čemu, mogli su mu dat novo ime i rješen problem ;-)

      Delete
  8. Lijepe bojice koje vidim da bi lako mogla kombinirati sa svojim stvarima! Sviđam uvijek te tonove koji idu gotovo uz sve! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, ove sezone je lak obavezan modni dodatak ;-D

      Delete
  9. Svi su divni, al izdvojila bih plavi Catrice, zeleni mi se vise svidjao u staroj verziji. Novi Essence konacno stigli i do nas! :D ljubicasti mi je pod obavezno, sa topperom je ok, ali meni je sama boja presavrsena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho, izgleda da se većini ipak više sviđa stara verzija 'rasprodanog' ;-D
      i meni je ta boja savršena :-D

      Delete
  10. Sve boje mi se svidjaju ali zaljubila sam se u "Hip Queens Wear Blue Jeans" <3

    ReplyDelete
  11. Mene strasno zivcira to recikliranje boja! Jel stvarno bilo tako tesko smislit neki novi naziv za taj mintasti lak? A jebemu...Morala bi ga vidjeti uzivo da mogu suditi jel mi se svidja ili ne, ovako na fotkama mi izgleda bijelo...Hipp queens stara dobra klasika (ajde super sto su ga vratili u ponudu bez da su išta mijenjali)...Nudač je lijep, a ovaj dupli mi se najmanje sviđa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, smišljanje imena im obićno dobro ide, ne znam zašto ovo rade :-)
      mint je sasvim svjetao, u bočici čak svjetliji nego na noktu, ali vidi se da nije baš bijel

      Delete
  12. Lovely colors, and I'm so glad you are back!!
    I have an award for you :) - and I hope you will accept it - more information is found here: http://mariasnailpolishblog.blogspot.com/2012/04/blogger-appreciation-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear :-D
      i already sow your award post, thanks for that too ;-)

      Delete
  13. joj mintic je super!ovo proljece me totalno peru mintici i zeleno (kaj je najbolje,uopce ne volim zelenu boju haha a u zadnje vrijeme 4-5 zelenih nakupovala,od teal,tamnozelene do one "tiffany" zelene) :P
    i ljubicasti mi je jako ljepi!al bez ovog sljokastog! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh da, znam kako je to kad ti se ne sviđa neka boja pa odjednom počneš nositi baš nju ;-D

      Delete
  14. predivni lakici :) jedva cekam da dodjem u hrvatsku i da opustosim kozmo sa catrice stvarima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, svi volimo kozmo, naročito kad je catrice u pitanju ;-D

      Delete
  15. Nije ni meni jasno što to rade, pored toliko imena ostave isto a druga bojica.. Ja imam stari, ali ovaj novi mi izgleda kao i "Am I blue or green" :)
    Fini su svi bogme, neke imam neke ne :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. po swatchevima mi se i čine slični, samo ja nemam am i blue or green za usporedbu :-(

      Delete
  16. Baš sam jučer kupila 'Sold Out For Ever' Bila sam zbunjena gledajući 2 laka različite nijanse s istim imenom. Naravno kupila sam ovaj svjetliji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, i meni se ovaj novi svjetliji više sviđa :-D

      Delete
  17. Kako su lijepe boje!Najviše mi se sviđa SVE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, bar se nisi premišljala između boja ;-D

      Delete
  18. I like all them! :)

    ReplyDelete
  19. Stvarno je ova svijetla mint boja najljepša, moram ju nabaviti. :)

    ReplyDelete
  20. i love the first one! it's gorgeous!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...