Wednesday, April 20, 2016

essence 'turn on the black'

Bok cure!






essence 'turn on the black', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Na trenutno nepostojećim noktima što tamniji lak je najbolja opcija. Lak koji sam izabrala više nećete naći u prodaji, osim ako na njega naletite u nekoj od košarica sa sniženim proizvodima. essence 'turn on the black' dio je I LOVE TRENDS - THE DARKS kolekcije
Radi se o crnom laku s mikroskopskim srebrnim shimmerom zbog kojeg ima izgled 'metal gun' sive. Me like it! Jedino što mi se kod ovakvog finiša ne sviđa je što su na noktima vidljivi potezi kista, no tek na fotkama, uživo i nisu primjetni. 
Formula je dobra, lakiranje ugodno, a vrijeme sušenja pristojno. I bez nadlaka nokti su bili sasvim suhi dok sam ih pofotkala, znači nakon 10-15 minuta možete se baciti na sve poslove, ako baš imate volje za njih. 
Kakve su boje Vaši nokti trenutno?

Love, Žana 

14 comments:

  1. It's a good black by the looks of it!

    ReplyDelete
  2. Dakle ja sam najgora od sve dece - još ga nisam nosila, kao ni plavi ni zeleni. :)
    Dobar je na suncu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš si zločesto dijete, pronosaj ih barem, pusti da udahnu malo zraka ;)

      Delete
  3. Mnogo je lep kad je osuncan! :-) Crno je uvek zakon! :-)

    ReplyDelete
  4. super izgleda :)

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2016/04/rebel-rebel.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...