Saturday, February 13, 2016

Matching Manicure Sunday - Violet

Hi there!







Presretna sam što sam jutros uspjela nalakirati nokte, s jednim okom to baš i nije lako. Moja je ljubičasta manikura jednostavna - lak, štambiljanje i nadlak. U štambiljanju su mi pomogli pločica BPL-029, kojom me počastila moja draga Tanja, i ljubičasti lak za štambiljanje. Ovaj put je suptilni stamping sasvim namjeran. 
Dopustite da Vam pokažem i ovog krasotana koji je poslužio kao baza.

I'm so proud and happy that I finally manage to paint my nails. It's not that easy with just one eye. 
My violet manicure is quite simple - polishing, stamping and topper. For stamping I used BPL-029 stamping image plate, gift from my dear Tanja, and violet stamping polish. This time the subtle effect was made intentionally. 
Let me show you the gorgeous polish that I used as a base.




KIKO 255 'violet microglitter', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Kiko 'violet microglitter' je kratko i jasno - prekrasan! Neću se niti truditi opisati ga, kliknite na fotke i podrobnije ga pogledajte, on to zaslužuje. Ispričavam se zbog dlačice, ona je najvjerojatnije ostatak blazinice. Formula laka je odlična, bezbolno se nanosi, a moram reći da je drugi sloj tu samo zbog fotki, mogla sam proći i s jednim, toliko je pigmentiran. Moram priznati i da bolje izgleda s nadlakom. Ali sve u svemu, radi se o laku kojeg je teško ne gledati kad Vam je na noktima. Zamislite, i ovaj je stigao od Tanje. Blago meni s Tanjom!
Jednom davno sam ga usporedila sa Zoya 'payton', evo i te fotke. Samo da znate, Kiko šiša Zoyu u formuli.

Kiko 'violet microglitter' is easy to describe, it's absolutely gorgeous! Please, click on the photos so that you can see it properly, like it deserves. I apologize for that tiny hair, it must be residue from cotton pads. 
The formula of this baby is perfect, it slides on nails like a butter on hot bread. I added second coat just for this photo session, because the polish looks great with just one. But, it looks better with shiny topper. Once you have it on your nails, it catches your eyes constantly. This Kiko was also gift from Tanja. Isn't she the best!?
I compare it with Zoya 'payton', here's the photo. You have to know that Kiko has the better formula.



Obavezno pogledajte i što su druge cure napravile.
Please, check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana 

32 comments:

  1. Odlicni noktici, mnogo mi se dopadaju :)

    ReplyDelete
  2. lijepi nokti i manikura, svaka čast!

    ReplyDelete
  3. Mnogo volim holo lakove...Ne mogu da odlucim kako mi je lepsi sam ili sa printom..

    ReplyDelete
  4. I have this Kiko, it's like a night sky.

    ReplyDelete
  5. Ah taj Kiko, kako mi nikako nije usput :D Manikir je preeedivan, kao i lak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja srećom imam Tanju pa sam skupila priličnu kolekciju Kikača :D
      hvala ti :D

      Delete
  6. OMG KIKO lak je fenomenalan :D mnogo volim lakove sa takvim efektom :D brend KIKO ima bas lijepe lakove za nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, Kiko ima super lakova, a zadovoljna sam i kvalitetom :D

      Delete
  7. Predivna manikura, ovaj kikač je diivan :)

    ReplyDelete
  8. It's one of my favorite Kiko's - and I absolutely LOVE this mani <3

    ReplyDelete
  9. Ovaj Kiko lak je stvarno predivan i da si samo njega stavila za mene bi bilo dovoljno ;)
    Nadam se da će se stanje s okom brzo popraviti ;) :*

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. keratitis uzrokovan herpesom :P
      ali već je bolje, vidiš da mogu nokte nalakirat ;)

      Delete
  11. Gorgeous Kiko and great mani :-D

    ReplyDelete
  12. KIKO <3 <3 <3
    Sviđa mi se mani, jako jako :)
    I jedva čekam da jokeco ozdravi pa da se opet punom parom baciš na manikure!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala hvala :*
      sutra lakiram nokte, definitivno... ako me nešto ne odvuče na drugu stranu ;)

      Delete
  13. I had never realized they were so close to each other!

    ReplyDelete
  14. Ovaj Kiko je stvarno divan, ja bih verovatno na njega nabacila neku belu ili srebrnu stampu, ali ti si mu ovom stampom dala sasvim drugu dimenziju, svidja mi se konacni efekat! :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...