Friday, January 15, 2016

Lady Queen's Nail Art Pens

Hi there!




Danas Vam donosim još jednu jednostavnu (jer su mi takve najdraže) manikuru. Ovaj put imala sam zanimljive pomagače - olovke za nail art. Uz korijen noktiju oblikovala sam po dva V slova žutom bojom, a onda na pojedinim noktima prostor između njih ispunila srebrnom. 
Morat ćete mi oprostiti jer linije baš i nisu savršene, no taj dan je to bio moj maksimum.

Today you'll see another simple (because I like simple the best) manicure. This time I had some interesting helpers - nail art pens. I drew two yellow V shape lines, which I fulfilled with silver.
You'll have to forgive me my insecure lines, it was my maximum that day. 




Olovčice u srebrnoj i žutoj (za koju sam mislila da bude zlatna) boji novitet su u ponudi LadyQueen online shopa. U ponudi ćete pronaći još 14 boja, sasvim pristojnog raspona. 
Na njima piše 'shake me - pump & use' pa sam to i napravila. 

Nail art pens in silver and yellow (that I took for a gold one by mistake) are novelty at LadyQueen's assortment. The collection contains sixteen colors, pretty decent range I'd say.
The signs says 'shake me - pump & use' and that's what I did. 


  

Olovka se napumpa pritiskom na tvrdu podlogu, vrh se pri tom uvuče. Žuta boja je već nakon dva pritiska obojala vrh, no srebrnoj je trebalo nešto više pumpanja. Pretpostavljam da je to zbog shimmera u njoj. Nakon 'pumpanja' spremni ste na noktu napraviti sve ono što Vam mašta i sposobnosti dopuštaju. Naravno, nakon par poteza pumpanje bi trebalo ponoviti. Moram napomenuti i da je žuta boja pigmentiranija, dok je srebrna u jednom sloju baš diskretna. Rukovanje ovim olovčicama je zbilja lako, trebate samo pripaziti da je lak suh i da ne upirete previše. Iskreno, puno je lakše crtati ovim olovčicama nego kistom. 
Žuta boja se s nokta skidala i uz pomoć alkohola, što sam sasvim slučajno otkrila, a što je super ukoliko Vam trebaju popravke (meni su trebale, više no jednom). Srebrna pak se nije dala dolje bez acetona. Kao i svaki nail art, poželjno je produžiti joj rok trajanja uz pomoć nadlaka.
Nail art olovke možete pronaći na QueenLady siteu, ovdje, gdje možete pronaći i više informacija o samom proizvodu. Ukoliko se odlučite za kupnju, ne zaboravite iskoristiti i moj ALLC15 kod s kojim dobijete 15% popusta. 

The pen is pumped by pressing it on a hard surface for a few time. While doing this, the tip of the pen goes in. The yellow is easier for pumping, guess the silver goes slower because of the shimmer in it. After pumping, you can draw what ever your imagination and skills let you. The yellow is more pigmented from silver. Using these pens is really piece of cake, just be sure that your polish is dry and that you don't press it too hard. 
The yellow came of with alcohol (which I discovered by accident) and this is great if you make some mistakes. The silver came of just like a regular nail polish, with polish remover. Same as any nail art, it's better if you seal it with a top coat. 
Nail art pens you can found at QueenLady site, here, where you can found more information about it. If you decide to buy it, please use my ALLC15 code for 15% off. 


Meni definitivno treba još koja boja, a Vama?

I want/need few more colors, how about you?

Thanks for stopping by, Žana 

26 comments:

  1. Fora noktici :D
    Ja nisam baš ljubitelj ovakvih olovka draži mi je kist ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moram priznati da je ovo praktičnije od kista ;)

      Delete
  2. Iako je jednostavno ja san ostala paf na manikuru :D Prekrasna je i crno ti stoji perfekt :D <3 Super mi izgledaju ove olovčice, toliko super da san poželila barem jednu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Mila, crna je ipak moja boja <3
      olovčice su super, mislim da ću si nabavit još koju :D

      Delete
  3. They look quite fun, and you created a nice mani!

    ReplyDelete
  4. You did a great job, really! These lines look very well.

    ReplyDelete
  5. Nisam navikla na ove flomastere za nokte :-) ali mi se rezultat svidja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iskreno nisam ni ja, prvo iskustvo s onim s bps nije bilo baš bajno, ali ovi su sasvim druga priča :D

      Delete
  6. ja nemam ove flomastere ali vredi probati
    super si ti napravila, dopada mi se

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako ih vrijedi barem probati... hvala ti Bubice :D

      Delete
  7. Sviđa mi se ova kombinacija boja. :) Iako meni ova žuta izgleda zeleno, ne znam jel do ekrana ili čega... :3

    ReplyDelete
  8. That neon yellow pops so much against the black base! If only I had steady hands to use those pens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. well Simona, you'll be glad to hear that these pens required less steady hands than the brush ;)

      Delete
  9. Such cute mani...love the neon and black together, one of my favorite combos

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. What I fun look! The neon yellow, black, and glitter remind me of the 80's :)

    ReplyDelete
  11. Kombinacija crne i žute boje + minimalizam glede ukrašavanja = SAVRŠENSTVO :)

    ReplyDelete
  12. ne izgledaju loše no bilo bi još bolje da nema toga pritiskanja koji je potreban da bi se crtalo po noktima

    ReplyDelete
    Replies
    1. pritisneš par puta pa crtaš, ne treba pritiskati dok se crta ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...