Friday, February 7, 2014

Love is in the air...

Hi there!

As I said, these few days I'll be finally showing some of my red untrieds. Check this one:

Kao što rekoh, ovih par dana su idealno vrijeme da izvučem svoje neisprobane crvendaće. Pogledajte ovog:





My favorite kind of red - rich, dark, vampy color love struck. On photos you see two coats of  KIKO 286 'purple red', that I have thanks to dear Tanja. No topcoat, of course, this baby is enough glossy on its own. The brush in KIKO polishes is not that wide like the one in essence, but it's quite easy to work with it. When polish has such a superb formula like this one, the polishing goes smoothly like dream. Drying time is great too... gotta love it!
Since love is really in the air (or it just seems like it to me) I had to add some love on this nails... to tell you the truth I think I just spoiled this beauty, but I'll show it to you anyway. 

Moja omiljena vrsta crvene - bogata, tamna, krvava crvena love struck. Na fotkama su dva sloja KIKO 286 'purple red', kojeg imam zahvaljujući dragoj Tanji. Bez nadlaka, naravno, ovaj krasotan je ionako super sjajan sam po sebi. Četkica u KIKO lakovima nije onako široka kao ona u essence lakovima, ali je prelako raditi s njom. A kad lak ima ovako superiornu formulu, lakiranje Vam se čini kao san. Vrijeme sušenja takođe super... morate ga voljeti!
Ljubav je stvarno u zraku (ili se to tek meni tako čini) pa sam morala dodati malo iste i na nokte... da Vam iskreno kažem, mislim da dam ovako samo  pokvarila lak, ali isto ću Vam pokazati što sam napravila.




It's actually not that bad, but the thing that bothers me is the fact that by the time I was done with this, the sun was already down, and under artificial light those cute colors looks awful tongue. The colors I used are: China Glaze 'something sweet'essence 'naughty and pink!' and essence 'c'est la vie!', and some gold to frame the hearts. 
Are you excited about Valentine's Day at all!?

U stvari, nije ovo toliko loše, više me smeta činjenica da u vrijeme kad sam bila gotova s manikurom sunce je već zašlo, a pod umjetnim svjetlom ove slatke boje izgledaju baš ružno tongue. Koristila sam: China Glaze 'something sweet'essence 'naughty and pink!' i essence 'c'est la vie!', i malo zlatne da uokvirim srca. 
Jeste li uopće uzbuđene zbog Valentinova!?

                                 

Thanks for stopping by, Žana 

47 comments:

  1. mislim da imam ovog Kikača...samo ga još nisam isprobala, predivan je...ja sam ti totalni Grinch kad je Valentinovo u pitanju...malo sam alergična na te "uvezene" praznike koji se komercijaliziraju do boli, već vidim kako će za par godina bit potpuno normalno da slavimo Halloween, a naše maškare ko šljivi, a Valentinovo mi je posebno isforsirano...a sad ću ušutit s mirom i dalje pratit sve tvoje predivne manikure bez obzira na sve rečeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, svaki praznik, naš i uvozni je super dok god mi posluži kao inspiracija za ukrašavanje noktića ;)
      valentinovo mi nije napeto ali halloween mi se skroz sviđa :D

      Delete
  2. boja kao da je rađena za mene :D predivna!

    ReplyDelete
  3. i love love the nail art, how adorable!

    ReplyDelete
  4. Svidjaju mi se srca a lak nisi pokvarila nego si ga poboljsala! :-) "Love is in the air", a ja iz tog zraka uspevam da "pokupim" samo viruse! :-)

    ReplyDelete
  5. Ajme kako je divan o.O Ovo je baš po mom guštu. Ljubičasto i crveno u jednom! Srca su simpatična i lijepo napravljena, ali mi se nokti više sviđaju bez ičeg jer je lak predivan :D
    Nisam uzbuđena glede Valentinova, nikad bila, nikad 'slavila', nikad tugovala. Sasvim mi je svejedno :D. A inače nisam od tipičnih romantika, svih tih srca posvuda.. Generalno nisam neki fan srca uopće :D A ni kjut stvari ako bolje razmislim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. znaš šta, nisam ni ja, ali nemoj nikom reći ;)

      Delete
  6. It's a gorgeous vampy red, and I like how you outlined the hearts!

    ReplyDelete
  7. Kjut! Prelepa je boja baze, prava ljubavna i poletna :D

    ReplyDelete
  8. Predivno! Volim tvoje kreacije na noktima :)

    ReplyDelete
  9. I love the colour of Kiko "Purple Red", but why purple :D? it looks like a bloody red. And your valentine manicure is really cute!

    xoxo Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :D
      agree, they have failed with name ;)

      Delete
  10. Jako volim ovakve nijanse iako nisam barem dvije godine nista slicno mazala na nokte, ali sam jos pod dojmom tvojih zadnjih postova sa crvendacima! Nepovezujem te sa tom bojom :D

    ReplyDelete
  11. nisam uzbuđena ali volim raditi prigodne manikure :D
    baš su slatke bojice zajedno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e baš tako, frigaš valentinovo, živjele manikure, čak i slatke ;)

      Delete
  12. Kada sam otvorila post, pomislila sam: ajme Žana ima "normalno" nalakirane nokte :D
    Međutim, donje fotke pokazuju tvoj prepoznatljivi pečat kojeg obožavam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha, ništa kod mene nije previše normalno... hvala ti :*

      Delete
  13. that red is beautiful and i love the cute hearts!

    ReplyDelete
  14. Tako mi je lep, kao voćkati žele :)

    ReplyDelete
  15. Hm, sviđa mi se jako nijansa crvenog laka koji koristiš, poludjela sam za ovim slatkim srcima. Predivno. Mnogo mi se sviđa. :)

    ReplyDelete
  16. Wooow kiko je zbilja krasan!!!
    Sviđa mi se kombinacija na srednjaku :)

    ReplyDelete
  17. i love the hearts and i love how you did the outline in gold , just gorgeous.

    ReplyDelete
  18. Kiko je divan obozavam takve nijanse :D a i srceka isto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiko je super... a srčeka su mogla bit i bolja :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...