Thursday, June 16, 2011

Plain clean green

Hi my dears!

Nakon 4 dana nošenja iste manikure, jutros je došao red na novu, uostalom, previše lakova čeka da ih isprobam . Izabrala sam 'paris 207' od Golden rose, iz razmjene s Oje... o kako je to bila dobra ideja . Lak mi izgleda malo jelly, nakon 3 sloja još uvijek vidim liniju nokta, ali 3 sloja izgledaju apsolutno isto kao i 2, idući put ću stat nakon drugog. Mislila sam dodati malo nail arta, ali kad sam vidjela kako lak izgleda odlučila sam ga ostaviti samog, ovo boja to zaslužuje jer je... , dovoljno sam vam rekla. Nadam se da će vam se svidjeti kao što je i meni . Na slikama 3 sloja, bez nadlaka.
After wearing my last mani for full 4 days, this morning i decided to change it, after all, there's still to many polishes waiting to be worn . I choose 'paris 207' by Golden rose, from swap with Oje... oh boy, this swap was brilliant idea . Polish looks kind a jelly, after 3 coats I can still see the nail line, but 3 coats looks exactly like 2 coats, so next time I'll just use two. I prepared myself for nail art but after seeing how this polish looks I left it alone, it deserve that because the color is like... , well, said enough. Hope you gonna love it as much as I do . On the pictures 3 coats, no top coat.
 Sun... 
 ... shadow...
... inside.
Ni zanoktice ne izgledaju loše, zar ne? Prije manikure upotrijebila sam 'odstranjivač kožice oko noktiju u gelu' od Afrodite , i čak sam zaboravila nanijeti kremu prije fotkanja. Ako biste rado saznale više o ovom proizvodu, recite to u svom komentaru.
My cuticles looks fine, don't they? Before this mani I used 'finger nail skin remover gel' by Afrodita cosmetics, and I even forgot to use hand cream before taking these pictures . If you'd like to know more of this products, tell me so in your comment.


Till we meet again, love yourself!

28 comments:

  1. Boja je predobra! Meni su nokto narasli u pristojnu dužinu, a pošto imam vremena, moram smisliti neku manikuru za njih..

    ReplyDelete
  2. isti ko bonbonćići:) hehe....slatkooo

    ReplyDelete
  3. ajme boje, definitivno želim!!! i stvarno nema podrebe nešto crtati preko tog laka...
    a što se tiće gela za kožicu oko nokta, mene bi jako zanimalo procedura i cijena i gdje se može nabaviti... ja imam velikih problema s tim jer mi je jako suha i tvrda kožica oko nokta i do sada nisam našla neki proizvod koji bi mi pomogao, pa ako je afroditin gel stvarno dobar uzela bi ga :-)

    ReplyDelete
  4. Krasen zelenko, sploh na soncu mi je zelo všeč.

    ReplyDelete
  5. kakva bojaaa *-*
    Voljela bi rado pročitati recenziju afroditinog proizvoda za kožicu oko noktiju..jer imam podosta problema s tim..

    ReplyDelete
  6. boja je totalno luda! baš po mom guštu! ja također koristim afroditin gel, srdačno ga preporučujem svima koji imaju problem sa kožicom oko noktiju.

    ReplyDelete
  7. Krasan je, koji top coat koristiš?

    ReplyDelete
  8. hvala cure, idući put kad budem koristila gel za zanoktice možda ga poslikam pa pokažem... iako to ne djeluje baš privlačno :-p

    Just me and Hohner... na ovaj lak nisam stavila ništa, inaće trenutno koristim golden rose quick dry i oduševljena sam :-D

    ReplyDelete
  9. Kad su u pitanju drečave nijanse, ja obično stavim sloj bijelog laka umjesto base coata, tako se ne vidi linija nokta, a boja bude svjetlija! (pronašla sam Flormar neon i kod nas, kupila plavi a vraćam se po narandžasti i zeleni :)

    ReplyDelete
  10. this is clean green :) like like golden rose :)

    ReplyDelete
  11. Biberlee... ma znam da ispod neona ide bijeli ali za prvi put nisam htjela ništa... bravo za tebe ;-)

    Biljana... hvala draga :-D

    Sandra... oh, me too :-D

    tansumut... indeed, golden rose have some gorgeous shades :-D

    ReplyDelete
  12. Such a pretty bright green! Perfect for summer. :)

    ReplyDelete
  13. Ooo, evo, nešto za mene! Super boja!!

    ReplyDelete
  14. E ovo je prava ljetna boja,prekrasno!
    Svaka čast na hrabrosti,ja još uvijek nemam muda izaći u grad s takvom bojom :((
    A i zanoktice su ti nestale(mada ih ja ni prije nisam nešto puno vidjela) :PPP

    ReplyDelete
  15. Very fresh colour!! It looks like green apple jelly beans;p yum!! Your cuticle looks great;D

    ReplyDelete
  16. Varnish Vixen... i agree ;-D

    Ulmiel... aha, baš za tebe ;-D

    Nina... ma lako ti je s ovim bit hrabar ;-D

    Minnie... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  17. What a lovely squishy green! I need to get more Golden Rose in my stash, I think.

    ReplyDelete
  18. Love that color ♥ Will you follow me ? I follow you back ♥ http://lovefornailss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. KarenD... i think golden rose polishes is worth of having them :-D

    Wendy... thanks :-D

    ReplyDelete
  20. Zelo zanimiva zelena =). Ne vem, ali bi si jo upala nositi =))). Izgleda pa super odtenek za poletje =).

    Odstranjevalec obnohtne kožice od afrodite je pa res super stvar =)

    ReplyDelete
  21. Shirley... thanks :-D

    colorfulbottle... kukavice ;-)
    a meni se čini da ljeto baš traži ovakve boje :-D

    ReplyDelete
  22. I wanted to buy that color, I did not think he's so pretty

    ReplyDelete
  23. boja je prekrasna *.*

    ReplyDelete
  24. Ksyu Style... maybe next time ;-)

    miss gig... meni isto ;-)

    ReplyDelete
  25. Pravi zelenko :D Podjeca me na onu boju s mog prstenjaka od onih sarenih mojih iz zadnjeg posta.. Al se moj zgusnuo skroz, mislim da munema spasa :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...