Wednesday, July 15, 2015

Essie Summer Colors

Hi there!

Jučer me Essie Hrvatska obradovao svojom ljetnom postavom. Nakon što sam ih neko vrijeme samo mjerkala, a u nedostatku pametnijeg posla, bacila sam se na isprobavanje. Vidjet ćete puno fotki u nastavku, uživajte.

Yesterday I got the complete summer collection from Essie Croatia. I watched them for awhile, then throw myself at swatching. Bunch of photos coming next, enjoy. 



essie 'bahama mama'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat




essie 'cute as a button'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat




essie 'mademoiselle'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat




essie 'meet me at sunset'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat




essie 'mesmerized'*, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat




essie 'watermelon'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Osim 'mesmerized' koji mi je savršeno pokrio nokte s jednim slojem, ostatak ekipe je na fotkama s dva sloja. Moram priznati da i 'watermelon' može proći s jednim slojem, ali sam pokvarila lak na prstenjaku pa sam dodala drugi na svim noktima. Prve dvije fotke u setu su nastale na suncu, treća je iz hlada, a posljednja od četiri od svake boje je nastala unutra, bez umjetne rasvjete. Tek 'bahama mama' nema fotke unutra, jer su njeni swatchevi nastali par mjeseci ranije, nju već dugo imam. 
Formulom lakova sam oduševljena! Svi su savršeno kremasti, osim 'mademoiselle' koja je ipak jelly formule, i savršeno se razmazuju. Vrijeme sušenja je fantastično. Po ovakvim vrućinama puno lakova ima problema sa sušenjem, ali ovi definitivno nisu među njima. U bočicama ćete naći 13,5 ml laka. Kist je zaobljen, srednje širine, ali se na noktu sasvim raširi. Upravo ta širina meni je predstavljala problem, moji su nokti uski pa moram biti jako pažljiva da ne obojam i zanoktice. Što se tiče same trajnosti, trebalo bi pričekati koji dan... no od jučer imam 'mesmerized' na noktima i izgleda super, bez obzira na kupanjac i pranje suđa. Inače s ono essie lakova što imam doma baš nisam bila oduševljena trajnošću, no to je individualna stvar; puno toga zavisi od toga kakva Vam je ploča nokta, a moja je masna. 
A boje? Boje su prekrasne, bočice izgledaju poput bombončića. Pogledajte i usporedbu s par sličnih nijansi koje sam iskopala.

'Mesmerized' covered my nails with just one coat, the rest of them is photographed with two coats. 'Watermelon' could go with one coat too, but I spoiled that coat on my ring finger, so I put the second coat on all of them. 
First two photos of each color are taken outside, on sun, the third one in shade, and the fourth inside, with natural lighting. 'Bahama mama' doesn't have that fourth photo because that swatch was made few months ago. 
As for the formula, it's excellent! 'Mademoiselle' is a jelly, but all of them are perfect cremes, and the application goes like a dream. Drying time is great too. I had some problems with other polishes on these hot days, but not with these babies. 
In a bottle with 13,5 ml you'll found rounded, medium wide brush. How ever, on nail that brush spreads, somehow too much for my taste. My nails are narrow, and I must be extra careful if I don't want to paint my cuticles. As for durability, we'll have to wait and see, but I'm wearing 'mesmerized' (with topcoat) from yesterday, and I see no damage on my nails; despite taking a bath and wash the dishes. Durability seems like very individual thing to me, my nails are oily, maybe you have more luck than me.
Colors? Just look at them, they look like bonbons, you could almost eat them. Scroll down to see  the closest shades I found in my stash,  comparing to these.







Nisam naišla baš ni na jedan duplić, ali ukoliko pri ruci imate koju od ovih nijansi, može poslužiti. 
Ne zaboravite, essie lakove možete kupiti u dm i bipa drogerijama.
Koji se od ovih bombončića Vama najviše sviđa?

Not one dupe, but some of them pretty close. Which of these bonbons you like the most?

Thanks for stopping by, Žana

*PR samples

58 comments:

  1. Ovi žarki su mi najljetniji, i plavac naravno. Super mi je kak si napravila usporedbu s nekim drugim lakovima :D Plavaca imaš na bacanje hahah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se - 'watermelon' i 'cute as a button' samo što se ne zovu 'ljeto na noktima' :D
      ma nemam puno plavaca, šta ti je... imam više zelenih ahahahaha

      Delete
  2. Divni, divno sve je divno, ali da baš moram izabrat,i oped crveni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti na lijepim riječima :D
      ali sam malo zbunjena, tu nema crvenih lakova ;)

      Delete
    2. mislila sam na ovaj meet me at sunset .)

      Delete
    3. ha,ha k'o da sam daltonist, da kad bolje pogledam narančasti je

      Delete
  3. Ma ne znam koji mi je ljepši, ja bi ih sve do jednoga! :D A plavaca nikad dosta, khmm.

    ReplyDelete
  4. wow, sto su dobri. svi do jednog , oba crvena i cak i ovaj rozikasti nude ! super ti stoje svi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Bubice :*
      jedan crveni je žarko pink, a drugi je žarko narančasti, ne znam kako bih ih drugačije opisala... i bila sam ponosna kako sam ih vjerno uhvatila, na mom su ekranu boje baš vjerne ;)

      Delete
  5. Ajmeeee ja si želim watermelon i cute as a button :))

    ReplyDelete
  6. Nice colours :-D

    I've never tried Essie polishes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. really? i have few of them, honestly they're too expensive here in croatia, but ebay is not a bad choice ;)

      Delete
    2. They have nice colours but they are quite expensive here too. And I'm running out of space... ;-)

      Delete
    3. i know what you mean about the space, same situation here ;)

      Delete
  7. Koja je razlika izmedju muchi, muchi i mademoiselle? Da li mislis da je jedan vise pigmentovan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'mademoiselle' mi se čini 'za dlaku' bljeđi, inače su jako slični - i što se tiče boje i finiša, odnosno pigmentiranosti ... mislim da ako imaš jednog, drugi ti definitivno ne treba :D

      Delete
  8. boje su famozne, i ja sam iznosila jam 'n' jelly već ga pola fali. jedino bez nadlaka je trajao oko 4 dana dok sa bazom traje duze. trenutno sam bez ičeg na noktima i potpuno su mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam šta da ti kažem, tuga mi je vidit nokte bez laka ;)

      Delete
    2. pa nalakiraj ih onda, usreći i sebe i njih :D

      Delete
  9. Bahama Mama and Watermelon are my picks :)

    ReplyDelete
  10. They are really pretty - but today I prefer a Watermelon :D

    ReplyDelete
  11. Veoma lepo od Essie Hrvatska što vam je poslao paketiće. :)
    Od ovoga što si ti dobila mi se najviše sviđa Bahama Mama. Uzela bih ga da već nemam Recessionista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. krasna gesta, slažem se :D
      koliko vidim, recessionista je još tamniji od bahama mama

      Delete
  12. Bahama mama i Mesmerized su mi definitivno favoriti, mada Cute as a Button imam već. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cute as a button mi je baš posebna boja, podsjeća me na lak koji sam smućkala u osnovnoj - crvena tempera u bijelom laku ;)

      Delete
  13. Mesmerized je lak koji prvo primetim na Essie polici. :) Nemam ni jedan od ovih ali bi taj plavac i Mademoiselle rado pridruzila kolekciji. ;)

    ReplyDelete
  14. Prekrasni su, jedva čekam da ih i ja isprobam :) Samo...nemam pojma otkud bi krenula...možda sa 'cute as a button' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cute as a button mi je zbilja poseban i uopće nije loš izbor za početak :D

      Delete
  15. Great swatches! My favourite is Mesmerized <3

    ReplyDelete
  16. weellll...watermelon is the one I prefer between all of them...but in reality I want all of them eheh!!!
    Good night!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. understand you completely :D
      thanks, have a nice day :D

      Delete
  17. Bahama Mama i Cute as a Button su mi naj :D boje koje bih stalno nosila <3

    ReplyDelete
  18. Svi su prekrasni i sad samo ko medvjed u kruškama, ne znam kojeg bi odabrala. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, vjerujem, srećom ja nisam morala birati :D

      Delete
  19. This collection looks really fun! I wish there was a nice bright green in it though!

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're right, nice green would surely complete the collection :D

      Delete
  20. What fabulous colours!! Especially the Cute As A Button one looks so pretty!! I sometimes struggle applying Essie polishes, but I'll have to give these a shot when they get here ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i thought that cute as a button would be your choice :D

      Delete
  21. Vrlo lepa postava letnjih Essie lakica, moj omiljeni naravno nema veze sa letom ali mi se ipak najvise dopada... Essie Mesmerized... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nisam niti sumnjala koji će biti tvoj odabir :D

      Delete
  22. Baš mi je drago što se i Essie odlučio na ovakav potez promoviranja ♥
    Od ovih imam bahama mama i to mi je jedan od najljepših lakova u kolekciji i mademoiselle koju nosim kada mi treba neka decentna manikura ili kad nemam vremena za lakiranje :)
    Na listu stavljam plavca ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. plavac ti treba, obavezno :D
      bahama mama je zakon, a mademoiselle definitivno za dane kad želiš biti fina i pristojna :D

      Delete
  23. Moji favoriti su Watermelon i cute as a button! :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...