Thursday, May 7, 2015

Yes Love

Hi there!


Ovih se dana osjećam poput miša nasred oceana... udobno smještena u orahovoj ljusci. Zato me u virtualnom svijetu nema onoliko koliko bih htjela. I zato večeras ide ultra kratki post s fotkicama jednog slatkiša, sjetila sam ga se kad sam izišla van na vrelo sunce. Fotke su doduše nastale prošle godine u listopadu, ali koga briga.

Recently I don't have enough 'me' time, and that's the reason why I'm away from this blog. But now I'm here, with a short post and eye candy which reminded me of hot sunny day, like we had it here today. These photos were made last year, in October, but who cares.








Yes Love 'colour speckled' m6, dva sloja, bez nadlaka, vani / two coats, no topcoat, outside

Kao što rekoh, lakić je pravi slatkiš. Yes love u verziji 'colour speckled' m6 je krem pastelno žute boje s krupnijim višebojnim šljokicama, i sitnijim crnim česticama. Nisam se pretjerano trudila pohvatati ih u bočici, ono što se našlo na kistu našlo se i na noktu, znači, nema potrebe za pecanjem šljokica, fino se hvataju za četkicu i apliciraju na nokat. U bočici je čak 15 ml laka, a četkica je ravno rezana, srednje širine. Vrijeme sušenja je pristojno. 
Yes Love 'colour speckled' kolekcija sadrži 6 boja, dvije sam proslijedila, tri ćete tek vidjeti. Ono što me razočaralo je činjenica da se Yes Love, premda španjolski brand, proizvodi u Kini. 
Imate li koji lak ovog branda, ili koji sličan?

If you ask me, this is definitely an eye candy. Yes love 'colour speckled' m6 is a creamy pastel-yellow polish with bigger multicolored glitter and tiny black particles. Good news is that you don't need to fish for those glitter, the polish applies without any problem. In bottle is 15 ml of polish, and the brush is flat and medium wide. It dries with average speed, as I can recall. 
Yes Love 'colour speckled' collection consist of six different polishes, two of them I gave away, and the next three are still waiting among other untried polishes. What bothers me is that Yes Love is Spanish brand, but it manufactures in China.
Do you have any polish from this brand, or anything similar?

Thanks for stopping by, Žana

p.s. na mojim fotkama lak uopće ne baca na zeleno, blogger je pokvario fotke tongue  

p.s. on my photos the polish doesn't look greenish, it's blogger thing, i think tongue

20 comments:

  1. I hope you soon get more time on your hands, I miss you <3
    This is a really happy lill' polish, it really does send summer-vibes :)

    ReplyDelete
  2. Eye candy indeed, nice yellow :) I like it :)

    ReplyDelete
  3. slatko je totalno, izgleda kao posip na cupcake-u :) kad si spomenula kinu, to mi sve već lagano ide na živce, nije da trgovinski diskriminiram tržište u kini..ali brate mili, šta je cruelty free??? kina mi je pokvarila većinu brendova koje volim :/ hvala bogu, sve je više firmi čiji su proizvodi u potpunosti prirodni i koji ne testiraju na životinjama, pa se onda barem negdje mogu pronaći.. sori što sam skrenula sa teme, lijep ti je lak xD :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš tako, dobro si ga opisala :D
      jep, u europi je zabranjeno testiranje na životinjama, ali nije zabranjen uvoz takvih proizvoda :(
      i iskreno, ljute me firme kojima je profit na prvom mjestu i teško im se odreći kineskog dijela kolača :P

      Delete
  4. boja je predivna, idealna za proljeće i ljeto

    ReplyDelete
  5. Pretty polish. I like these sorts :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too, me too, it looks like nail art in a bottle :D

      Delete
  6. Fora lak! Pravi slatkiš!! ;3

    ReplyDelete
  7. Volim ovakve kremaste šljokičaste lakove :)
    Baš sam neki dan napravila jedan, i jedva čekam da ga pokažem!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da su krasni, probude dijete u meni :D
      onaj kojeg si meni već pokazala je totalno lud :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...