Friday, August 5, 2011

Rock star... second chance

Hi my friends!


Prvi put kad sam nosila ovaj lak nisam dobila ono što sam očekivala... nije promijenio boju na suncu... pa sam odlučila pružiti mu drugu šansu. I drago mi je da jesam . To je Del Sol 'Rock Star' lakić, prekrasna plava boja sa sitnim glitterom.  
The first time I wear this polish I didn't get what I expected... it didn't change the color on the sun... so I decided to give it a second chance. And I'm glad because of it. It's Del Sol nail polish 'Rock Star', lovely blue color with tiny glitters.  
u hladu...in shade...
i na suncu... on the sun...
Jedva da se vidi promjena boje, i s te strane, bio je razočaranje. Druga stvar koja me smeta je činjenica da trebate barem četiri sloja a on je ipak još proziran. Ali, volim ga zato jer se super brzo suši, četiri sloja bez brzosušećeg nadlaka bila su suha brže nego što bi neki lakovi u dva sloja. A to mu je veeeeeeliki plus. A ni boja uopće nije loša. Onda sam krenula u istraživanje problema s mjenjanjem boje... evo i mog ekperimenta.  
You can hardly see change of color, and from that point of view, It was disappointing. Another thing that bothers me it's the fact that this polish needs four coats and it's still a bit sheer. But, I love it because it dries super fast, four coats with no top coat were dried before some nail polishes with two coats. That's super big plus in my book. And color itself it's not bad at all.  I tried to investigate what's the problem with this polish... and this is my experiment. 
Prva fotka u sjeni, druga na suncu. Brojevi ispod označavaju broj slojeva laka. Vidite, nema problema s mjenjanjem boje kad je lak nanešen u jednom ili dva sloja, ali tri sloja i preko, jednostavno je previše. Dakle, lak ipak radi ono što bi trebao ali ne baš onako kako bih ja to željela. Na kraju sam dodala i mali uzrorak, s Born preatty pločice M71.
First picture in the shade, second in the sun. The numbers bellow polish are the numbers of coats. See, no problems with coat or two, but three coat and up it can't change the color, it's just too much. So, the polish works but not the way that would make me happy. For the end, I added some stamping from Born preatty image plate M71
Uzorak je slabo vidljiv zbog glittera, ali meni se isto sviđa. 
I sestra mi je bila u posjeti pa smo se malo zaigrale s lakovima... zaželjela je baš ovakvu manikuru. 
The stamping is hardly visible because of the glitter, but I like it anyway.
My sister was here, we enjoy ourself with polishes... she wanted mani just like this. 
Mrzim je, pogledajte samo njene nokte - prirodni i tako dugi , ali ja imam puno više lakova od nje
Koja se vama manikura više sviđa?   
I hate her, look at her nails, natural and so long . But, I have much more polishes than her 
Which mani do you prefer?


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


   

17 comments:

  1. Ovaj prvi je predivne boje, i sa tim laganim konadom je još bolji! Šteta što ne mijenja boju tako kako ju mijenja sa jednim-dva sloja.
    Sekina manikura je skroz fora! :D

    ReplyDelete
  2. Mrzim je, pogledajte samo njene nokte - prirodni i tako dugi , ali ja imam puno više lakova od nje. HAHAHAHA umrla od smeha. :D

    Super manikure! :)

    ReplyDelete
  3. I love fast drying polishes, they make life so much more easier. :D

    ReplyDelete
  4. I like the Glitter mani better,I am not a huge fan of cream finish colors.

    ReplyDelete
  5. Pa šljokičasti naravno, bez obzira bio dobar ili loš, šljokice su šljokice! :)
    Nema veze što ne ispunjuje tvoja očekivanja, uvijek ga možeš koristiti za npr. Franc. manikuru, pa umjesto bijelog dijela namazati plavo, ili možeš preko nekog tamnijeg laka (crnog npr.) prelakirati taj.. Ma kad imaš toliko puno lakova, samo nebo ti je granica u kombinacijama!! I ja imam prirodno duge nokte i obožavam lakiranje..

    ReplyDelete
  6. Šljokice mi se ne sviđaju same po sebi ali čim su delfinići tu izgleda famozno :) zavidim seki na lijepim noktima :))

    ReplyDelete
  7. Violet Fairy... hvala ti draga :-D

    Ivana... lako li se smijat tuđem jadu :-p

    Sandra... wish all polishes dries so fast ;-D

    CookingChinchillas... to me it depends from my moods :-)

    Rea... šljokice, šljokice!!! uf, onda imam razloga i tebe mrziti ;-)
    ne znam, meni već godinama ne uspijeva održati nokte dužima :-(

    Just Cake Girl... naravno, i ja sam ljubomorna ;-)

    ReplyDelete
  8. I tvoji noktići su sasvim lijepo izrasli, nemoj da se žališ :)
    Kako ti uspiješ prenijeti te delfiniće na nokat, meni nikad ne uspije. Dođe mi da uzimam jedan po jedan lak i da provjeravam koji je dobar a koji loš za konadiranje :(

    ReplyDelete
  9. jesi probala je li ti mijenja boju ako ga premazes samo u jednom sloju preko nekog plavog laka? sekina manikura mi se svidja jedino mi je malo prevelik razmak izmedju zanoktica i laka, a stampanje na tvojoj mi je super, volim dupine :)

    ReplyDelete
  10. Simpa mi je ta boja,onako bas za ovo vrijeme,sto bi rekli morska:)Vise mi se svidja tvoja manikura,mada ni ova kombinacija na tvojoj sestri nije losa:) Trebala bi ti pokazat moje nokte koje vec tako dugo ne mogu uslikat da cure ne bi imale nocne more;)

    ReplyDelete
  11. i love your mani - the dolphins look great!

    /Hugs

    ReplyDelete
  12. Love the dolphins in the sparkling water <3

    ReplyDelete
  13. ova plava mi je predivna boja, još sa dupinčićima je super, ali ja sam kričavo dijete koje više voli kričave lakove tako da se meni jako sviđa i sekina manikura :-)

    ReplyDelete
  14. Obje su mi dobre podjedjnako, kod nje su bas fora boje i svidja mi se :) Kod tebe mi se svidjaju delfini, isto akvarij :))

    ReplyDelete
  15. Prekrasna boja O_O!!!I sekini su mi noktići lijepi,ali tvoja manikura mi se više sviđa ;))

    ReplyDelete
  16. They're so beautiful! Ocean blue colours are my favourites;D These dolphins are super cute too~XD So funny that you hate your sister but play with polishes together:D

    ReplyDelete
  17. Biberlee... svaki put kad mi netko kaže kako su mi nokti narasli barem jedan pukne :-p
    onaj lak koji prekriva u jednom sloju dobar je za pečatiranje ;-)

    Lendoxia... palo mi je na pamet i ovo s podlogom, ali ću to ostavit za neki drugi put ;-)
    u pravu si, velika je praznina ostala između laka i zanoktice, šta samo potvrđuje da mi je lakše lakirat svoje nokte nego tuđe ;-)

    Mimi... hvala :-)
    a šta se desilo tvojim noktima :-(

    Sarahlouise... thanks dear :-D

    Olivia... thank you :-D

    sekav
    Let's polish some nails... hvala cure, i meni se sviđaju obje :-D

    Nina... hvala draga :-D

    Minnie... thanks :-D
    i really don't hate my sister, just hate that she has so long nails and mine are short ;-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...