Sunday, January 3, 2016

Favorites of 2015

Hi there!





Drage moje, nakon prisilne pauze tijekom proteklog mjeseca, odlučila sam se u ovom postu osvrnuti na najuspješnije manikure iz prošle godine. Bilo je i totalnih promašaja, no ove su mi krasne i volim ih sve. Koja mi je najdraža? E, to je već malo teže. 

Što se tiče omiljenog laka, evo par favorita, nasumičnim redom.

After unwanted pause from last month, I decided to take a look at last year's favorite manicure. I was pretty unhappy with some of them, but these I love. My #1? Too hard. 

As for favorite polish, these are some of them, by alphabetical order. 

Avon 'Polished Plum'
Catrice '(S)wimbledon'

Catrice 'Holo in One'

Color Club 'Obsessed'

Colors by LLarowe 'Refresh...iiing!

essence ' happy new green'

essence 'keep calm and go to the beach'

essence 'sing, sweet nightingale'

Look by Bipa 'Glitter Dark Grey'

Kao što se da primjetiti, crnilo na noktima ipak volim razbiti vedrim bojama.
Brand godine po meni je definitivno essence, čija su me 'happy new green' i 'sing, sweet nightingale' doslovno pomeli s nogu.
Došlo je do mene još krasnih lakova, ali na žalost nisam ih stigla pokazati, pa će svoje mjesto morati potražiti među ovogodišnjim favoritima.

Što se tiče prošlomjesečnih pridošlica, skupilo se nešto.

I'm still faithful to everything black, but I love to see bright colors on my nails too. 
Brand of the year for me is essence, its 'happy new green' and 'sing, sweet nightingale' swept me of my feet. 
I have more polishes that could found its place on this list, but I haven't show them on blog yet.

As for last month's new in, here it is.


Noviteti s BornPretty Store sitea, čekaju na recenziju.

BornPretty Store items, waiting for a review.


I s LadyQueen online shopa stiglo je par stvarčica na recenziju.

LadyQueen items.


Dva prekrasna Moo Moo's Signatures laka, osvojena na Marijinom darivanju.

Two awesome Moo Moo's Signatures polishes, that I won on Maria's blog. 


Moja draga Suzana obradovala me prigodno, baš pred Božić.

My dear Suzana made my day, just before Christmas. 


A nešto sam si i kupila, jel'te.
Ove si godine želim prvenstveno više zdravlja, a ne bih se bunila ni protiv malo više vremena za blog.
Svima Vama želim ispunjenje najskrovitijih želja, da u srcu nosite mir i da Vam ne nedostaje društva dobrih i voljenih ljudi.

I did bought myself few things too.
This year, I want more health for me, I wouldn't mind more time for this blog. 
To all of you, may your wishes come true, may there be peace in your heart and good and loved people around you. 

Budite mi lijepe, zdrave i voljene... voli Vas Žana

Stay beautiful, healthy and loved... love Žana 

24 comments:

  1. So many beautiful polishes and manis - I love of course Molly and Sparkly, but of the swatched ones I think Colors by LLarowe 'Refresh...iiing! is my favorite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love molly and sparkly too, and refresh...iiing! is beyond amazing :D

      Delete
  2. I see so many pretty blues in here! I wish you better health, that would be a wish for me as well:)

    ReplyDelete
  3. avon je meni definitivni pobednik :) mnogo sam se obradovala kada se posle pola godine pojavio u katalogu opet. mislim, ustvari, da mi se teksturni lakovi mnogo dopadaju :D ne znam da li si probala ali i teal glitter je odlican!
    imala sam catrice, ali nisam uspela ovu nijansu da nadjem i nije bilo to to, ipak je ovaj najlepsi.
    a color club... tiha patnja

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam i teal glitter, i sama obožavam hrapavce :D
      s color clubom se već dugo nisam družila, ali neke stvari vrijedi nadoknaditi ;)

      Delete
  4. Krasni favoriti kod tebe :)
    Nadam se da ćemo se ove godine malo češće čitati :*

    ReplyDelete
  5. Draga Žana, sve najbolje u Novoj godini! :) Predivni noviteti, predivni swatchevi i divne manikure na koje si nas podsjetila. Od ovih tvojih probranih, definitivni mi je favorit leptirova manikura. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Anamarija na lijepim željama, neka i tebi ova godina bude barem malo bolja od protekle :D

      Delete
  6. Moram da priznam da će se i u mom postu o favoritima kada su lakovi u pitanuj naći Sing, sweet nightingale od Essence-a, iako nisam inače zate girly, roze nijanse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. inače nisam ni ja, ali ovaj mi je slavuj baš zapeo i za oko i za srce, lak je savršen :D

      Delete
  7. Happy new year :-D

    Some great polish and I like your new stuff :-D

    ReplyDelete
  8. Divni lakovi, a još ljepše manikure...;) Sve što ti u Novoj mogu poželjeti je puno sreće, zdravlja i inspiracije za divote koje stvaraš na noktima:)

    ReplyDelete
  9. Avon Polished Plum i Catrice Holo In One su moji najomiljeniji, mada mi se dopadaju svi ostali koje si izdvojila za ovaj post :-)
    A sve recenzije cekam sa nestrpljenjem! :-)
    Srecna Nova godina! Zelim ti zdravlje, srecu i mnogo razloga za osmeh na licu! :-)

    ReplyDelete
  10. Sviđaju mi se tvoji favoriti, posebno Color Club.

    ReplyDelete
  11. favoriti su ti odlični, ne znam šta da izdvojim!

    ReplyDelete
  12. ljepi noviteti i super favoriti lakova :) od manikura meni je super munja, morske, note,leptir te zaljubljeni, sto zbog boje laka i motiva tj. pločice

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...