Sunday, November 17, 2013

Matching Manicure Sunday #10 - Skittlette Manicure

Hi there!

If you ask me, there's no limit for this kind of manicure, the only limit is your imagination. I bet we'll see tons of interesting manicures in this round. 
Pitate li mene, za ovu vrstu manikure nema ograničenja, jedina su ona vaše mašte. Kladim se da ćemo u ovom krugu vidjeti brdo zanimljivih manikura.






As you can see, my right and left hand don't look the same. I used China Glaze 'snow' and essence I LOVE BERLIN 'berlin story' for this manicure, with the water decals from BornPretty Store for accent nails. More of these decals some other time, let me just tell you how in love with them I am... this is the third day I'm wearing them, and they look just the same as first day. 
Now, let's all go see what the other girls have done.
Kao što vidite, moja desna i lijeva ruka ne izgledaju isto. Za manikuru sam koristila China Glaze 'snow' i essence I LOVE BERLIN 'berlin story', te vodene naljepnice iz BornPretty Store-a. Više o naljepnicama nekom drugom prilikom, dozvolite mi samo da kažem kako sam oduševljena njima, nosim ih već treći dan a izgledaju kao i prvog. 
Idemo sad svi zajedno pogledati što su nam druge cure spremile.


Thanks for stopping by, Žana 

58 comments:

  1. ooo,ludilo je! i ja zelim takvu!

    ReplyDelete
  2. tvoja manikura uvijek na kraju dana kao slag na tortu! :D
    naljepnice stvarno izgeldaju odlicno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla sam ja da ona ceka da svi naprave i onda rasturi sa svojom,PREKRASNA JE ♥♥♥♥

      Delete
    2. hvala ljube, sve je to s namjerom lol :*

      Delete
  3. Savršena manikura! Naljepnice su genijalne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. priznajem, čak mi je bilo teško skidat ostale 3... ali za dobru svrhu ;)

      Delete
  4. jedva čekam da pročitam nešto više o nalepnicama, predivne su! :)
    kao i ceo manikir, bravo! :*

    ReplyDelete
  5. Aaaaaa...kako je ovo divno <3 Obozavam mace na noktima i super si sve iskombinovala ;)
    I ja uvek razlicito mazem levu i desnu ruku kada je nail art u pitanju :) Tako mi je zanimljivije ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, ima bijele i micemace, tebi se treba svidjeti ;)

      Delete
  6. Kako je lep manikir, baš bi ga nosila! Animal print + skittlette, iskombinovala si oba predloga iz grupe.

    ReplyDelete
  7. Naljepnice su super, a manikura odlična kao i uvijek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I drugi put :)
      BTW tvojom krivicom blog ne pamti kad je u dva tjedna bilo objavljeno toliko postova!!! :)))
      (Bome ni stan, ni hrpica za peglanje, tekica sa (ne)zabilježenim pretrčanim kilometrima... :( )

      Delete
    2. takvu krivicu rado prihvaćam ;)
      ali ovu za stan i trčanje neeeeeećem ;)

      Delete
  8. Genijalna ideja, a odlično i izgleda.

    ReplyDelete
  9. Zahvaljujući vašim matching manikurama sad znam što je skitlette...nikad čula prije, šta ću kad sam seljo. Volim crno bijele kombinacije, ova tvoja mi je baš fora s naljepnicama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj nikom reći, nisam ni ja bila sigurna kako se zove ;)
      hvala ti :D

      Delete
  10. E sad sam naučila nešto novo...majko mila koliko toga ima u svijetu noktiju :D

    Jako mi se sviđa tvoja manikura, kažeš , naljepnice? Ja sam mislila da su one pločice za štampanje

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, nokti su danas postali pravi biznis u svijetu... prošle godine je prvi put prodano više lakova za nokte nego ruževa, prvi put u povijesti :D
      naljepnice su još jednostavnije od štampanja ;)

      Delete
  11. Divna crno-bela kombinacija :) Bravo!

    ReplyDelete
  12. Preprepreprepreprepreeeeeeeeeeeeeedobro! :padanaguzicuododuševljenja:

    ReplyDelete
  13. Naljepnice su genijalne, i odlično si ih uklopila.

    ReplyDelete
  14. You are so right, only the imagination sets the limits...
    I love this mani :)

    ReplyDelete
  15. Fini ti je ovaj skittlette :) kaziprst je naj :)

    ReplyDelete
  16. Black and white combo and animal print - I love it! :)

    ReplyDelete
  17. those decals are awesome, i love that everything is black and white!

    ReplyDelete
  18. Zelo lepo in te vodne nalepke so prečudovite. :)

    ReplyDelete
  19. Oduševljavaš me idejama! Svaka čast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma nije da sam ja to baš izmislila ;)

      Delete
  20. U principu vise volim free hand nail art nego nalepnice, ali ove su fino uradjene i savrseno nanete na nokte, tako da izgledaju fenomenalno. Perfektan skittlette manikir! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja ćešće posegnem za kistom nego naljepnicama, ali ove su mi predivne...
      hvala ti :D

      Delete
  21. Ovo je predobro. Jedna od najboljih tvojih manikura ;)

    ReplyDelete
  22. Uh odlično izgleda :D Ja bi ovakvog miceka za po doma :P

    ReplyDelete
  23. These look beautiful, the water decals look amazing! I love the sharp look of the white and black designs :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...