Friday, February 22, 2013

Fairies in town... with Santa on watch

Hi my friends!

This post waited too long to see the light of day.... finally, here it is.
I know that Christmas time is long time gone now. I totally forgot about these cute stickers:
Ovaj post je predugo čekao da vidi svjetlo dana... evo ga, konačno.
Znam da je Božić već odavo iza nas. Sasvim sam zaboravila na ove naljepnice:

 

They are from KKCenterhk online store. I thought that putting them on a neutral or nude polish would be good idea, so that's what I did. Unfortunately, outside was dark so the pics are taken inside, under artificial light, which is not flattery to my poor skin... but, you get the picture. 
Naljepnice su iz KKCenterhk online trgovine. Mislila sam da bi bila dobra ideja staviti ih na neutralnu pozadinu pa sam to i napravila. Na nesreću, vani je već bio mrak pa su fotke poslikane unutra, pod umjetnim svjetlom koje baš i ne laska mojoj jadnoj koži... ali, vidjet ćete već.



The stickers are quite cute. All you have to do is put them on your nails, and sealed with top coat. Instant nail art in a minute . Lots of Santas, Christmas trees, balloons and moon with stars on it. They suppose to glow in the dark, but I don't have a photo to prove it... I forgot about that part .
You can buy them here, for 3,50 $. Do it right now, be ready for next Christmas .
I also got this image plate.
Naljepnice su baš slatke. Sve što trebate napraviti je da ih stavite na nalakiran nokat i osigurate nadlakom. Instant nail art u minuti . Brdo Djedica, božićnih drvca, balona i mjeseca sa zvijezdama je na njima. Trebale bi svjetliti u mraku, ali nemam fotku kao dokaz... na taj dio sam sasvim zaboravila . Možete ih kupiti tu, za 3,50 $. Učinite to odmah, budite spremne za idući Božić .
Dobila sam i ovu pločicu.




It's stamping image plate B20, with cute fairy and some flowers. Check out what I've done with it.
To je pločica za štambiljanje B20, s vilom i cvijećem. Pogledajte što sam napravila s njom.






First three pictures from this series are taken in the sun, the last two in the shade. I made purple glitter to blue gradient, then stamped the pattern with white polish... but couldn't resist to add some gold sparkles on fairies wings. Too many sparkles, this manicure was almost impossible to capture it.... but I love the way it looks .
To get fairy plate you need to go here , it can be yours for 5,05 $. While you're there, check the other nail art items, I'm sure anyone can found something for himself. Please don't forget to use my nailcrazy69 code to get 10 % off. 
Do you believe in fairies, have you ever seen one? On nails, at least .
Prve tri fotke iz ove serije su poslikane na suncu, zadnje dvije u sjeni. Napravila sam plavo-ljubičasti gradijent s glitterom, a onda i ispečatirala uzorak s bijelim lakom... ali nisam mogla odoljeti pa sam dodala i malo vilinskog praha na vilina krila. Previše blještavo, manikura je bila skoro pa nemoguća za poslikati... ali sviđa mi se kako izgleda .
Pločicu ćete naći tu, vaša je za 5,05 $. Kad ste već tamo, obavezno provjerite i druge stvarčice za nail art, sigurna sam da svatko tamo može pronaći nešto za sebe. Nemojte, molim vas, zaboraviti iskoristiti moj nailcrazy69 kod za 10 % popusta.
Vjerujete li vi u vile, jeste ikad vidjele koju? Bar na noktima .

Love, Žana 

p.s. these items were sent to me for review
p.s. proizvodi poslani na racenziju

26 comments:

  1. ova vilinska mi je divna :D a djed mraz, a bar je prigodno snijeg ovdje kao kulisa :D

    ReplyDelete
  2. Platka je prekrasna, ima zelo lepe vzorce. :)
    Druga manikura mi je naravnost prečudovita. :D

    ReplyDelete
  3. ohh those stickers are sooo cute! love the stamping plate too

    ReplyDelete
  4. Both manicures are really cute!

    ReplyDelete
  5. Nalepnice mogu da prodju, ali samo zato sto su ti poslate na recenziju, pa da ispostujes dogovor, a inace bih ti rekla: bacaj to i cetkicu u ruke! :-)
    Vilinski manikir je fenomenalan! :-)

    ReplyDelete
  6. naljepnice su super al ova vila,ja bi je na noktima!

    ReplyDelete
  7. Ova vilinska manikura je svršena!

    ReplyDelete
  8. Super manikuri!
    Mi je bolj všeč zadnja, zaradi barv in ker imam raje štemplanje kot nalepke =)
    Je pa tudi božična zelo lepa=). Škoda zaradi svetlobe, ampak saj se lepo vidi=)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...