Friday, January 25, 2013

Essence Eau de Toilettes... updated

Hi my friends!

Sorry girls, this one is only in Croatian.

Pred pola sata sam baš došla iz Kozma... žao mi je što nisam obratila malo više pažnje i na Essence mirise, pardon - toaletne vode, koje se sad nalaze u njihovoj ponudi, jednostavno ih nisam vidjela . A da je ovo priopćenje stiglo jučer... Kao i drugi Essence proizvodi, i ove će vas bočice oboriti s nogu cijenom, svega 59,90 za 50 ml proizvoda!

essence - like a trip to New York
Veseo, voćan i urban miris koji te ostavlja u sjajnom raspoloženju!
baza: cedar, bijelo drvo, ambra
srce: ruža, anđeoska truba
glava: kardamon, korica grejpa, brusnica, elemi
 

essence - like a new love
Cvijetan, romantičan i moderan, miris koji ti vraća osjećaj leptirića u želucu!
baza: kava, čokolada, vanilija, mošus
srce: duhovska ruža, breskva, zumbul
glava: mandarina, grejp, elemi, papar
 
essence - like a day in a candy shop
Sladak, senzualan, predivan, za sve cure čiji je san provesti dan u trgovini slatkiša!
baza: vanilija, tonka, mošus
srce: jorgovan, heliotrop, jasmin
glava: breskva, orhideja
 

essence - like a girl's night out
Voćni, uzbudljiv i svjetlucavi miris, lud kao subotnji izlazak cura!
baza: vetiver, vanilija, mošus
srce: ruža, breskva, magnolija, cvijet mandarine
glava: elemi, žuta mandarina, goji bobice, liči
 

Jedan od ovih će biti moj... 'like a girl's night out' ili 'like a trip to new york', sudeći po sastavu ali još ih moram i 'pošnjufati'.
Hoćete se počastiti kojim?

Love, Žana

p.s. od 28-og siječnja 2013.
Stigla i nova obavijest od Essence tima:


Dragi Moji
mali ispravak vezano za toaletne vode : naime umjesto  - like a trip to New York – dostupan je like a firts day in spring  
Znaći, u Kozmo drogerijama mogu se pronaći 4 vrste toaletnih voda:
like a firts day in spring
like a new love
like a day in a candy shop
like a girl’s night out
Nadam se da vas ova vijest neće razočarati i da će možda baš ovaj posljednji biti vaš favorit.

8 comments:

  1. Nisam nikad obratila pozornost na njihove mirise. Essence je brend koji sve više i više raste. Baš su super :D Neću ništa, imam dosta mirisa za sad, ali ću ih pošnjofkati :))

    ReplyDelete
  2. probala sma ih prije nekog vremena, prilično su me ugodno iznenadili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni se čini da je essence odrastao, ove godine su čak bili predvodnici nekih trendova, color3 lakovi koje je poslije preuzeo revlon i color&change koje je sad izbacila i china glaze
      ovabezno šnjofam pri idućoj posjeti kozmu :D

      Delete
  3. snjofkala sam ih sve kad su tek dosli u muller, meni se nijedan nije svidio, nadam se da ce tebi bit bolji

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni daj da miriše na limun i moj je, ostatak svijeta parfema me baš i ne privlači... nadam se da će ovdje bit koji kiseliš :D

      Delete
  4. sestri sam uzela ovaj zadnji ali u manjoj bočici za bozić,pravi proljetni

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...