Wednesday, May 9, 2012

Who Are Blue


Hi my friends!


Oh boy, I'm in love... again . I know, I know, it happens too often... but I can't help it. This time it's all about this one:
Ajme, zaljubih se... opet . Ma znam, malo mi se prečesto to događa... ali šta da radim, ne mogu si pomoći. Ovaj put se radi o ovom krasotanu:



First two pics taken last night, inside, under artificial light, the last two this morning, outside, one in shade, other in the sun; two coats, no topcoat. Sorry, I didn't notice I already spoil it until the pics were already up .
This is 'Who Are Blue' from Catrice's feMALE collection . Absolutely amazing color, light lavender I would say, I don't have anything like this in my stash which is shame... great coverage with two coats, it has soft touch finish, something between mat and shiny... I'm even getting used to new Catrice's brush, which is shorter and wider than the old one... The color enchanted me so that I just don't want to 'spoil' it with any nail art... but maybe tomorrow...
What do you think, any chance for a new romance !?  
Prve dvije fotke od sinoć, unutra, pod umjetnim svjetlom, zadnje dvije jutros, vani, jedna u sjeni, druga na suncu; dva sloja, bez nadlaka. Morat ćete mi oprostiti, nisam ni primjetila da sam ga već pokvarila dok fotke nisu već bile gore .
Ovo je 'Who Are Blue' iz Catrice feMALE kolekcije . Absolutno božanstvena boja, svijetla lavanda, rekla bih, nemam ništa slično u kolekciji, što je baš sramota... dovoljno pokrivan u dva sloja, sa soft touch finišem, negdje između mata i sjajnog... čak se polako navikavam na novu Catrice četkicu koja je kraća i šira od prethodne... Sama boja me toliko oduševila da me jednostavno strah staviti nešto preko, bojim se da je ne pokvarim... možda sutra...
Što mislite, sprema li se i vama nova romansa !?


Till the next polishing... love, Žana  

37 comments:

  1. Prekrasna je nijansa, samo meni se ne svidja ovaj finis. Ja bi tu svakako stavila tc

    ReplyDelete
  2. It's a gorgeous blue/lavender (and I know YOU aren't blue LOL), and I like the finish a lot!

    ReplyDelete
  3. Divna boja, ja bih stavila flejki preko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. za prvo pokazivanje, neka stoji sam, zaslužuje da se vidi ;-D

      Delete
  4. It's soooo pretty! feMale wasn't released in Italy, bummer :(
    But the lovely Good Lack Nail got it for me, I can't wait to receive it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad... luckily you find the way to grab it ;-D

      Delete
  5. Lep je, ali ja bi ipak tu nesto dodala :). Neke cvetice mozda? Eto ti ideje za sutra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, ali malo sam se zaželila i jednobojnih noktiju :-D

      Delete
  6. Lepa boja, volim i boju i miris lavande :-)
    Mislim da bi se sa ovom bojom lepo uklopili neki cvetići, beli, srebrni i crni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, šteta što ne miriše ;-D
      ma da, ne bi bilo loše nešto ubacit...

      Delete
  7. Ni meni se ne sviđa finish,ali boja je slatka ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. razočarana sam i uvrijeđena :-(
      pa kako ti se ne sviđa finiš a meni super :-(

      Delete
  8. Boja jorgovana, mnogo je lep i nezan, pravi za prolece. Svidja mi se finis.

    ReplyDelete
  9. Divna nijansa, u naš Muller još ništa nije stiglo ccc, ljutim se na njih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj zezat, obično muller dobije ove stvari i mjesec-dva prije... da nije već rasprodano ;-D

      Delete
  10. What a beautiful colour~!! I LOVE light lavender colour so much:D I'd love to see some flowers painted on them;p

    ReplyDelete
  11. That's so pretty, I love it too!!! It reminds me of periwinkles!

    ReplyDelete
  12. teskom mukom sam ga ostavila na polici, ucinio mi se ful slican s essenceovim a lovely secret samo bez tog shimmera pa rekoh radije cu uzet neki drugi lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nisam imala ništa slično pa sam ga morala ponit doma ;-D

      Delete
  13. ova boja,moja je stara ljubav.neodoljivo!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...