Wednesday, March 14, 2012

Black & white nail challenge: Day 5

Hi my friends!


This was supposed to be yesterday's post, but we're all sick again, so it's postponed for today. Today's mani is 'color base with something black', I came up with this idea, hope you'll like it.
Ovo je trebalo ići još jučer, ali smo opet svi bolesni, pa je odgođeno za danas. Današnji zadatak je 'baza u boji s nečim crnim', evo što je meni palo na pamet, nadam se da će vam se svidjeti.



Love this polish, such a gentle color with awesome holo effect . The pictures are taken outside, on the sun, two coats of polish with top coat. For the manicure I used this products:
Obožavam ovaj lakić, tako nježna boja sa super holo efektom . Fotke poslikane vani, na suncu, lak u dva sloja s nadlakom. Za manikuru sam koristila: 



Till we meat again... love, Žana 


And of course, go and visit the other bloggers in this challenge:
I naravno, nemojte preskočiti obići i druge blogerice koje sudjeluju u ovom izazovu:
Oje Gemisi Kalkiyor  
                     

42 comments:

  1. Bas je slatka manikura,a posebno taj holo.Ozdravite brzo:)

    ReplyDelete
  2. Tako jednostavno, a toliko predivno! <3

    ReplyDelete
  3. Ovo je preslatko!!!Ajde ozdravite brzo,i nemoj toliko luftati :PP

    ReplyDelete
  4. I guess there was something in the air, because lots of us were late with this mani :D

    I hope you all get better soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i noticed the same thing just now ;-D
      thanks for your nice wishes :-D

      Delete
  5. Very cool looking. Love the color

    ReplyDelete
  6. I just looooove this manicures. And the base polish is really pretty. I wish I had a shade like that =).
    I'm just a sucker for flowers and butterflies.
    I hope you get well pretty soon =)

    ReplyDelete
  7. srebrni je bio podloga za holo ili je ovaj put zalutavo viska? ili ja nesto ne vidim dobro XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo je srebrni bio u sredini... a onda mi to nije bilo dovoljno pa sam nabacila i kamenčiće ;-D
      oko sokolovo ;-)

      Delete
  8. This is such a pretty design!! I love this polish too~!! Sparkly pink~*drool*

    ReplyDelete
  9. preslatko, imam ovaj holo lakić i sigurno ću iskoristiti tvoju ideju. Big LAJK!

    ReplyDelete
  10. Što ti je lijepa baza s "nečim"crnim!Jako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. e kad se i umjetničkoj duši sviđa, ne mogu nego zadovoljno protrljati ruke ;-D

      Delete
  11. Che bello adoro decorare le unghie e cosi poi..sono una cosa perfetta, bellissimo il tuo Blog, complimenti.
    Buona serata da SweetSamy.
    http://fashion-sweetsamy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Love the nails too cute! Now following!
    xoxo

    www.amy-beths.com

    ReplyDelete
  13. ohhhh! so very pretty and femenine!! :) i love it!

    ReplyDelete
  14. Ovi cvjetići sa cirkonima su mi pun pogodak, sviđa mi se i podloga i sve.. Samo je mene strah cirkona, svi mi spadnu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... eto moji držali danima, obićno nemam problema s njima :-D

      Delete
  15. Predivne su ove ružice, predivne!!

    ReplyDelete
  16. Great nail-art!
    The flowers you made are lovely :-)

    ReplyDelete
  17. Preslatko je, divna mi je bazna boja!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...