Wednesday, July 13, 2011

Guess what!?

Hi my friends!


Promijenila sam lak, čak i napravila nešto što bi se moglo nazvati nail artom. Za bazu sam koristila Golden Rose 311 iz njihove 'Paris magic color' kolekcije. Lak sam je predobar, prekrasne je ljubičaste boje s puno shimmera, izgleda kao da pripada u Orlyjevu FX kolekciju. Maže se savršeno, četkica je sasvim ok, suši se dovoljno brzo... zaljubila sam se. Lak je stigao iz razmjene s dragom Oje delisi. Na slikama 2 sloja s nadlakom.    
I've changed my polish, I even did something that you can call nail art . I took Golden Rose polish 311 from theirs collection 'Paris magic color' as a base color. The polish itself is awesome, it's lovely purple color with lots of shimmer, it looks like it belongs with Orly's FX collection. It applied perfectly, the brush was ok, it dries fast enough... I love it. I've got this one from my swap with lovely Oje delisi. On the pictures are 2 coats with top coat.  


Prve dvije fotke snimljene su u hladu, posljednja na suncu.
The first and the second picture were taken in the shade, the last one in the sun. 


Ovo na prstenjaku bi trebala biti ruža (nije savršena ali valjda može proći pod ružu) iako moj sin kaže da je to tornado. Šta vi mislite - ruža ili tornado?
Čak sam stavila i malo zlatnog glittera na ovu ružu.  
Inspiraciju sam pronašla na blogu Robin Moses... ako već niste, pogledajte njene radova, ona je definitivno najbolji nail artist kojeg sam vidjela. Naravno, i njene su ruže puno bolje od mojih, ali ja sam isto zadovoljna ovim što sam napravila. Ipak je to samo zabava... ali ovo ću još vježbati, definitivno.  
To me, on ring finger it's rose (not perfect but it should be rose) although my son says it's tornado. What do you think - rose or tornado?
I even put some golden glitters on this rose.  
I found inspiration here, on Robin Moses blog... if you haven't yet, you must see her works, she is the best nail artist I've seen so far. Of course, her roses are much better than mine, but I just love what I've done, no mater what. This is just me having fun... but I'm gonna practice this, definitely.




Till we meet again, love yourself!



21 comments:

  1. Prekrasan lak :)

    mislim da je ruza dovoljno prepoznatljiva, iako je meni prvo bacala na sladoled :facepalm:

    mislim da nije do tvog nail art-a nego do toga sto sam gladna :D

    ReplyDelete
  2. I believe it's a rose, and a pretty rose. :D

    ReplyDelete
  3. Simpa je :)
    Lijep lak, ja imam sličan na rukama danas, malo više na roze baca.

    ReplyDelete
  4. I looks super cute :)

    Love the color

    Hope you have a great day :)

    kikiscornerfunfashionandfrivolity.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nic... hvala, pretpostavljam :-p
    eto, da nisi ostavila komentar ne bih te ni našla na novoj adresi :-D

    Sandra... thanks dear :-D

    Biberlee... ma moj je baš ljepši :-p

    Kiki's Corner... thank you :-D

    ReplyDelete
  6. ajme mene samo crvene podsjecaju na ruze pa nisam odma prepoznala :) a ovaj ljubicasti je ljepotan sam po sebi

    ReplyDelete
  7. Hihihihi, tornado... meni izgleda kot kakšen cupcake - sladko :)

    ReplyDelete
  8. Hihi, ruža koja se pretvorila u tornado! :D Trud se cijeni!

    ReplyDelete
  9. Cool! I love the color combo :D

    ReplyDelete
  10. Ja sam mislila da je sladoled, lol!
    Prekrasan ljuČibasti lakić!

    ReplyDelete
  11. Lak je prekrasan,a ružica je super ispala :D

    ReplyDelete
  12. kako mi je dobar ovaj lak... a ružicu sam odmah prepoznala :-)

    ReplyDelete
  13. Lendoxia... eh, sad bi ti još i crvene ruže - nema ;-)

    Biba... aha, imamo i novi prijedlog - cupcake :-D

    MauMau... o da, onda nek pučanstvo pogađa šta je pjesnik htio reći ;-D

    Iza... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  14. Just me and Hohner... još jedan glas za sladoled ;-D

    Diana... thank you :-D

    Nina... hvala draga :-D

    sekav... hvala :-D
    evo samo još jedne potvrde da veliki umovi slično rade ;-D

    ReplyDelete
  15. Ja vidim ružu, ne znam gdje sinčina vidi tornado. ah ta današnja mladež ;)

    ReplyDelete
  16. ruža je! ma nije sinčić skužio šta je pjesnik htio reći.. :-)
    sviđa mi se!

    ReplyDelete
  17. Lalica... dobro si rekla - današnja mladež ;-D

    Enči... hvala draga :-D

    ReplyDelete
  18. I can see the rose, though I rather like the idea of tornado nails. :)

    ReplyDelete
  19. Karen... i may try tornado nails one day... they look same as the rose ;-D

    ReplyDelete
  20. Ruza, mada kad spominjes tornado moze i to biti :) U svakom slucaju fino je ispalo sve to :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...