Saturday, June 11, 2011

Pastel 69

Hi my darlings!

Maybe je poželjela vidjeti ovaj lakić prvi, evo ga :-D
Maybe wanted to see this beauty first, so here it comes :-D 


Ove fotke su slikane u sjeni.
 These pictures were take in the shadow.
 Unutra, umjetno svjetlo.
Indoor, artificial light.
Vani, sunce.
Outside, sun.
Posljednja slika je od jutros, prethodne od jučer, pa zanemarite vrhove koji su se već izlizali, ali morala sam pokazati kakav je na suncu. Ukoliko već niste primjetile, ovaj ljepotan je duplić 'revlonovog perplexa' i 'chanelovog paradoxala'... ili se barem meni tako čini, jer nažalost, nemam ova dva lakića da ih sama usporedim :-(
U svakom slučaju, jako mi se sviđa, Oje draga, hvala još jednom :-D
The last picture was taken this morning, the first four yesterday, so don't look at the tipwear, I just needed to show you how this beauty looks under the sun. I don't know if your noticed or not, but this is a dupe of 'revlon perplex' and 'chanel paradoxal'... at least, I think so, because I don't have either of these two polishes to compare them :-( 
Anyway, I love it, thanks Oje ones more :-D

Till we meet again, love yourself!


14 comments:

  1. Baš mi se sviđa bojica,lijep mi je i na suncu i u sjeni :)))
    Sada možeš onaj Flormarov holić ;D
    Btw,imaš mail :P

    ReplyDelete
  2. neobičan, baš mi se sviđa. i nosiv uz razne kombinacije, nije napadan. :)

    ReplyDelete
  3. lijepa je bojica, kao što Violet Fairy kaže: nije napadan... ali znam da ćeš ga ti ubuduće oživiti s još nekom bojom ;-) go girl!!

    ReplyDelete
  4. this pastel 69 is dupe paradoksal :)

    ReplyDelete
  5. ja sam fina cura pa neću psovati javno :) ali ova je boja božanstvena za po.....t! Cool!

    ReplyDelete
  6. It looks like perplex/paradoxal! very pretty

    ReplyDelete
  7. waw lep lakić :) ... stavi još kakav konad gore:) ...

    ReplyDelete
  8. That's such a pretty color! Love your blog. New follower. It'd be great if we could follow each other. =)

    -Dinah
    dgsbeauty.com

    *Check out my giveaway: http://www.dgsbeauty.com/2011/06/dgsbeautys-100-followers-giveaway.html*

    ReplyDelete
  9. ja sam ko alisa u zemlji čudesa na ovom tvom blogu:)))....malo sam šarala i vidjela svašta,kažem ti naučna fantastika:)....
    ovaj lak mi je predobar,baš mi takva boja treba uz jedne sandale(od onih sam što lakiraju samo nokte na nogama:)))...

    ReplyDelete
  10. hvala cure :-D

    thanks girls :-D

    Mare... samo ti čekaj, tako sam i ja počela pa su me noktarice zarazile ;-)

    ReplyDelete
  11. slična je nijansa jednom Barry M kojeg imam, moja boja, predivna!

    ReplyDelete
  12. Maybe... vjerojatno je ista boja jer i barry m ima duplić od paradoxala ;-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...