Saturday, June 25, 2011

I fell like... green!!!

Hi my darlings!

Jedan brzinski, nemam baš puno vremena, moj me heroj čeka
Ovo je 'Pastel #74', fantastična nijansa zelene, koja me jako podsjeća na omiljeni 'emerald sparkle' od China glaze... boja mi se čini skoro pa ista, samo što je ovdje shimmer a tamo glitter.
Na fotkama 2 sloja... s malo nail arta... apstraktnog, naravno
Just a quick one, no time for chatting, my hero is waiting
This is 'Pastel #74', gorgeous shade of green, reminds me of my beloved 'emerald sparkle' from China glaze... the color is pretty much the same, but this one is with shimmer instead of glitter.
On the pictures 2 coats... with some nail art... abstract one, off course


... i s odgovarajućim nakitom...
 ... with the matching ring... 
To bi bilo sve, ljudi! Dobro se provedite večeras i odmorite sutra
That's all folks! Have a good saturday and great sunday


Till we meet again, love yourself!

24 comments:

  1. Aaaa, super je! Pa tudi prstan mi je kul :)

    ReplyDelete
  2. this is one of my favorites =) and your ring looks so cool =)

    ReplyDelete
  3. I love it! It reminds me of a jungle :)

    ReplyDelete
  4. Wow!Prekrasno sve;od boje lakića,do nail arta,wow!!!!

    ReplyDelete
  5. i meni se sve sviđa!!!

    ReplyDelete
  6. Uuu! Zelena! Mi je všeč, pa čeprav nisem ljubiteljica te barve.

    ReplyDelete
  7. Baš je fora, krenulo tebe to abstraktno ;)
    Samo daj...

    ReplyDelete
  8. Predobra je ova zelena kombinacija! :)

    ReplyDelete
  9. I love it :) It's simple yet pretty :D

    ReplyDelete
  10. Aaaaaaa, sova prsten! Želim, jako, jako!
    I da, manikura je odlična, volim ove apstraktne brzinske ;)

    ReplyDelete
  11. o.O Ovo je savršeno! Nemam riječi za art i boje, moram nešto slićno napraviti ASAP, perfektno! A prsten, da ti ga mogu ukrasti ... ;) Fantasičan je, volim sove i zelen je. Ma, nema greške na tvojih rukama za mene ovdje!

    ReplyDelete
  12. baš je lijepa nijansa zelene. i art je odličan upravo ovakav apstraktan. :) i kaktus u pozadini je zanimljiv :P

    ReplyDelete
  13. bojica je lijepa, ali prsten je moj favorit! :))))

    ReplyDelete
  14. hvala cure, zadržat ću i manikuru i prsten ;-)

    thanks girls, i'm glad you like my mani... and ring ;-)

    ReplyDelete
  15. Predivno je, a prsten se savrseno uklopio :)

    ReplyDelete
  16. Such beautiful fresh colours!! I didn't like green polishes before, but you made me want to have some now;p Go!! Run to your hero~XD

    ReplyDelete
  17. :-o kako dobroooo! Pastel 74 je prekrasan i super su apstrakcije.

    ReplyDelete
  18. hvala cure :-D

    Minnie... thanks, hope you gonna find that perfect green for you ;-)

    ReplyDelete
  19. Vrlo lepo, a prsten i prsten se lepo uklopio! :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...