Saturday, January 8, 2011

Clay-ton, My Hero

Bok cure!
Hi girls!

Danas za vas imam nešto sasvim drugačije :-) Nisam ovaj lak nosila već duže vrijeme a sad kad mi je na noktima čini mi se da sam ga nepravedno zanemarila. Radi se o 'clay-ton,my hero' od catrice, krasnoj bež boji sa zlatnim shimmerom.
Today I've got something completely different :-) I didn't wore this polish for some time and now it seems to me that I had unfairly ignored it. It's a 'clay-ton, my hero' from catrice, lovely beige color with golden shimmer.
Shimmer je puno uočljiviji u bočici nego na noktima, ali ako se baš zagledate - naći ćete ga. Lak je idealan za dane kad se povučete u ilegalu i ne želite biti upadljivi :-) Ove crne točkice su iz 'seche vite top coata' a iskreno, nemam pojma ni kako su se tamo našle. Imam joj jednu sličicu ali moram vas upozoriti - prilično je bolna i nije za one slabog želuca :-p
Shimmer is a lot more noticeable in the bottle than on the nails but if you just looked - you'll find it. This polish is ideal for days when you going deeper underground and do not want to be conspicuous :-) These black dots are from the 'seche vite top coat' but honestly, I have no idea how they found there.
I have one more picture but I must warn you - it's quite painful and not for those of the weak stomach :-p

Vidite li vi taj mali prst...jadni mali noktić...šmrc...i jadna ja. Ne smijem ga niti pogledati koliko me boli i ne pada mi na pamet, ni u ludilu, skratiti druge nokte na ovu dužinu. Ma smislim ja već nešto... ali na ovoj slici se shimmer puno bolje vidi :-)
Do you see that little finger...poor little nail... I feel miserable. I can't even look at it how it hurts and does not even cross my mind to cut the other nails ond this length. I'll come up with something... but the shimmer is much more visible in this picture :-)

Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself ...

11 comments:

  1. Joj, nisam ni procitala ali bas mi je zao za mali prst, mene boli samo gledajuci. :( Nadam se, da brzo poraste i da bol brzo prestane!

    ReplyDelete
  2. Omg your nail!
    Don't cut off the rest of your nails!!!
    Lovely polish!

    ReplyDelete
  3. Žal mi je za tvoj noht. :( Grozno je, ko se zgodi kaj takega. Upam, da čim prej zraste nazaj.
    Tale lak mi je všeč na tebi. Jaz v drogeriji stalno gledam take odtenke, a se na koncu redko odločim za njihov nakup.

    ReplyDelete
  4. Auč, ubogi mali prst...

    To je eden izmed mojih ljubših Catrice lakov.

    ReplyDelete
  5. ajoj pa kako to zlocesto puce tako kratko, nadam se da ce bar brzo prestat bolit, a ja osobno bi ih skratila ne mogu podnijet da je jedan kratak dok su svi ostali dugi :/ a lak je onako work/serious thing appropriate :) doduse mislim da ne bi na svaciji podton pristajao

    ReplyDelete
  6. auč! to sigurno boli! :-( ja isto ne želim kratiti sve nokte kad mi se jedan slomi. inače, lak je prekrasan..

    ReplyDelete
  7. Iako vjerujem da mali prstić boli.. vjerujem mi da si još dobro i prošla.. meni je kažiprst puknuo na pola ploče nokta.. ne želiš znati kako tek to boli..

    Džim fige da izraste što prije :)

    ReplyDelete
  8. Ouch!! Boli me samo da gledam! I znam kako to boli, ubila bi se kad mi ovako pukne, ako bi išta pomoglo. A Clayton je idealna safe boja. :)

    ReplyDelete
  9. Aj,aj,znam kako boli desilo mi se vec nekoliko puta:(Da sto prije zaraste noktic,i nemoj odsjec ostale nikako!
    Svidja mi se ta nijansa mislim da cu pokusat napravit jednog frankena slicne boje od nekih lakica koje ne koristim;)

    ReplyDelete
  10. this must be pretty especially with gold shimmer.

    ReplyDelete
  11. hvala cure na brizi,dva dana poslije prstić je ipak bolje :-)

    renate...no,i won't cut my nails,no way :-)

    silence is loud...i think it's a lovely polish :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...