Wednesday, November 17, 2010

Thelma & Louise

Bok cure!
Hi girls!

Danas kratko ali slatko...samo da se pohvalim s ove dvije krasotice - radi se o Thelmi i Louise iz essence-ove 'twins' kolekcije. Thelma je duboka krem ljubičasta, a Louise glitter nadlak. Thelma sama izgleda predobro a s Louise upravo božanstveno. Jedino mi je žao što Thelmu nisam poslikala samu jer zaslužuje to.
Today, a short but sweet...just to boast with these two beauty - they are Thelma and Louise from essence 'twins' collection. Thelma is deep cream purple, Louis is glitter top coat. Thelma itself looks too good and with Louis is just divine. I only regret thet I did not took picture of Thelma itself as it deserves.


Ne mogu prestati gledati u svoje noktiće,krasni su mi :-)
I can't stop staring at my nails,they are so lovely :-)
Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself

9 comments:

  1. imam i jedan i drugi i slažem se da su predivno, posebno thelma. no, iz nekog samo njoj znanog razloga, guli mi se već drugi dan. doslovno više ne trebam koristi aceton koliko ju doro skinem noktima. to mi se nikad nije događalo. i svejedno je kako ju stavim,uvijek se guli. nemaš pojma koiko mi je žao, jer m je nijansa predivna. nadam se da ćeš ti biti više sreće.

    ReplyDelete
  2. Sad ću ga tek testirati...na pranju suđa :-(
    Ali meni ionako nijedan lak ne traje dulje od dan-dva i s tim sam se već pomirila

    ReplyDelete
  3. Prekrasno,obozavam sve nijanse ljubicaste,a tek sa glitter lakom preko :)

    ReplyDelete
  4. Imam Thelmu al je koristim samo za pecate, jer mislim, da mi tako tamne boje ne stoje. :D A i Lousie sam imala, al je vec nasla drugi dom, jer mi se nije svidjao taj glitter efekt. Steta, jer kad vidim takvu kombinaciju na drugima, onda opet pozelim i ja nesto slicno iako znam, da mi se na meni to uopste ne svidja. :D

    ReplyDelete
  5. Joj cure,jutros se pokazalo sunce i ova je kombinacija tek sad zabljesnila,obožavam je...samo mi ne ide u glavu što sam do sad čekala s kupovinom?
    Znam Ivana kako ti je,imam ja par komada kojih mi je boja prekrasna ali na meni stoji tako da dobijem ospice kad pogledam nokte :-(

    ReplyDelete
  6. ja imam louise al ga je jako teško skinut :D super izgleda preko crnog laka :D

    ReplyDelete
  7. Hvala Mare :-)
    za skidanje učini ovako: četvrtinu blazinice natopi acetonom,stavi na nokat i zamotaj alu-folijom...nokat je savršeno čist za 3-5 minuta

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...