Wednesday, November 24, 2010

Essence Mettalics...and problem solved!

Bok cure!
Hi girls!

Dobila sam dio essence metallics kolekcije na testiranje i rado ću je podijeliti s vama. Idemo na posao!
I got the part of essence metallics collection for testing and I'll be glad to share with you.Let's go to work! 

1. quattro eyeshadow and gel eyeliner # 03 copper rulez!
Boje baš po mom ukusu,dobro pokrivne,lako se nanose...ali ono što je mene najviše oduševilo je tuš u gelu. Do sada ga nisam korislita ali žene,ovo je bomba! Lako se nanosi aplikatorom,kojeg ćete morati posebno kupiti jer su sjenila bez aplikatora,super je pokrivno...nanešeno ujutro,izdržalo besprijekorno do večeri. Obožavam ga!
Colors are exactly to my liking, good cover, easy to apply ... but what impressed me the most is the gel eyeliner. Until now I did not used it but hey, this is the bomb! Easy to apply with applicator, you'll have to buy it separately because this one comes without an applicator,great cover ...applyed in the morning, stood perfectly until the evening. I love it!
Ako obećate da se nećete preplašiti pustim vas da vidite kako je to izgledalo na mojim očima :-)
If you promise not to be scared I'll let you see how it looked on my eyes :-)
Koristila sam sve četiri boje,a gel je na donjem kapku. Ne sudite preoštro,ovo je amaterski rad :-) I stari model :-P
I used all four colours,with gel eyeliner on the lower eyelid. Don't judge to hard,this is an amateur work :-) And  an old model :-P

2. jumbo eye pencil # 01 metal batlle and # 03 copper rulez!
Olovke su dovoljno mekane,lagano se nanose,imaju metalik finiš...i njima definitivno ide veeeeliki plus!
Pencils are soft enough, easy to apply, have a metallic finish ... and they definitely deserved big plus!

3. lipstick # 02 steel me
Mekano,podatno kao lip balm,super miriše,sa laganim srebrnastim izgledom...
Soft, supple as a lip balm, smells great, with a slight silvery appearance ...
Opet ja!
It's me again!

4. body and hair shimmer spray

Prekrasan miris (isti kao i lipstick,mene podsjeća na guste sirupe za kašalj iz djetinjstva). Koža se lagano sjaji,ne previše uočljivo,tako da za ovim proizvodom baš i nisam luda (ili sam ipak prestara za ovakve stvari?)
Delicious fragrance (the same as the lipstick, reminds me of thick syrup for cough in childhood). The skin is slightly shiny, not too noticeable, so I'm not really crazy for this one (Am I too old for this kind of stuff?)
A ostatak? E,to ćete morati pričekati do sutra :-P
And the rest of it? Oh no,you'll just have to wait until tomorow :-P

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

8 comments:

  1. odlično!!! olovke mi se sviđaju, aliiii ja čekam lakiće :))))

    ReplyDelete
  2. Ja sam ih već probala (zar si sumnjala da ne budem) ali post je kilometarski,a ovako se imate ćemu radovati (a ja znam da ćete mi opet doći u posjete) :-)

    ReplyDelete
  3. :) ...nisam baš luda na ovu kolekciju.... nije me impresionirala...ne znam....ova srebrna šminka mi je kao iz vrtiča za maske:)....a lakovi so drugčija priča:) .... crni je baš ljep:) ...

    imaš ljepe oči:) laku noč:)

    ReplyDelete
  4. I have the polishes coming from a friendm, but I really hope that I can get my hands on the shadows and liner too! you make them look fab!

    ReplyDelete
  5. olovke su mi super! ali vidim da nije pomama za tom kolekcijom, eto po gradu po dm-imama i kozmima stoji danima i svega još ima.

    ReplyDelete
  6. @Pink_Diamond,hvala na komplimentu,mama i tata su mi dali ove okice :-)
    a šminkica i je za malo mlađe klinke,ali je skroz ugodna na usnama,k'o labello
    @jbrobeck thanks a lot,I'll hope you'll be satisfied with it,just like I am :-)
    @Maybe,jutros sam bila u 'svom' dm-u,jel možeš vjerovat da nemaju ni m od metallic kolekcije iako je po drugim dm-ima već odavno rasprodana...crna olovka mi je totalna ludnica,ova druga ipak malo presvijetla za moj ukus,sjenilo fenomenalno premda mi nije izgledalo tako na prvi pogled...a lakići...joj,kako su dooooooobri :-)

    ReplyDelete
  7. Svidjaju mi se sjenila i tus,ja uglavnom nosim te boje,neutralne su i idu sa svim:)

    ReplyDelete
  8. @ Mimi baš tako,i ja preferiram smeđe i sive tonove,drago mi je da ti se ovo sviđa :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...