Sunday, August 16, 2015

Matching Manicure Sunday - Blobbicure

Hi there!







Današnja, odnosno ovotjetna tema je - blobbicure. Naziv blobbicure je nastao spajanjem riječi blob, odnosno kapljica i riječi manicure, odnosno manikura. Tehnika izvođenja je jednostavna, pustite lak da kapne na nokat, možete mu pomoći lagano ga kistom navodeći u pravcu u kojem želite da krene, ili ne morate, on će se već sam snaći. Na noktima imam kombinaciju China Glaze 'cowgirl up' i essence 'nothing else metal'. 'Cowgirl up' definitivno zaslužuje pogled izbliza.

Today's theme is - blobbicure. The name came from two words, blob and manicure. It's pretty simple to recreate it, just let few drops of polish to fall on your base color. I'm wearing China Glaze 'cowgirl up' and essence 'nothing else metal' combo. 'Cowgirl up' definitely deserves a closer look.



 China Glaze 'cowgirl up', jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

Obratite pozornost, na noktima je samo JEDAN sloj China Glaze 'cowgirl up' krasote. Ovo je jedan od onih lakova koji na noktima izgledaju čak i bolje nego u bočici. Dio je 'Rodeo Diva' kolekcije, premijerno lansirane u jesen 2008. Formula je odlična, lak je lako maziv, kist je dulji i uži, a ne treba zanemariti ni činjenicu da China Glaze lakovi dolaze u količini od 14 ml. Vrijeme sušenja je fantastično, lak je bio suh u deset koraka koliko mi treba od sobe do balkona. I inače volim ovaj brand, a ni 'cowgirl up' nije izuzetak. Dobila sam ga od moje najdraže Suzi
Zbilja sam presretna što sam ovu manikuru napravila onako štreberski - jučer, i uspjela ovog krasotana pofotkati na suncu, koje se danas nije ukazalo. Iskreno, nije ni da mi nedostaje .
Na donjoj fotki ga možete vidjeti usporedno s par sličnih lakića. Flash lakić mu je najsličniji, ali njemu se odavno izbrisao broj (kakva glupa ideja staviti ime na naljepnicu na zatvarač, koja se skine nakon što dva puta otvorite bočicu).

I have JUST ONE COAT of China Glaze 'cowgirl up' on my nails. This is one of those polishes that look even better on nails than in the bottle. It's part of Rodeo Diva collection, way back from autumn of 2008. The formula is amazing, I had no problem applying it, the brush is longer and narrow, and in the bottle is 14 ml of polish. Drying time was great too, it was dry before I got to balcony, which is 10 steps from my bedroom. I really love China Glaze polishes, this baby is no exception either. I got it from my dearest Suzi
I'm so glad I did this manicure yesterday, and take photos on the sun, which is hiding today. It's not like I'm missing it
On lower photo you can see it with a few similar shades.


Što Vam se čini od moje 'blobbicure'? Obavezno pogledajte i što su druge cure napravile.

What do you think of my blobbicure? Please check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana

28 comments:

  1. manikura je prekrasna, lipo se slazu boje. ajde, neće ova kisa dugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma neka kiše, da malo oladi da dođem sebi :D

      Delete
  2. Super mi je što poslikaš slične lakove, sad znam da sljedeći put u DM-u moram pogledati ovaj od Essencea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajoj, true love je dio le pa ga sad nećeš naći, ali vjerojatno se da iskopat još nešto slično :D

      Delete
  3. Cowgirl up baš dominira, inače kombinacija je odlična. :)

    ReplyDelete
  4. Lovely blobbicure on a sexy polish!

    ReplyDelete
  5. This cowgirl sure is a sexy little one - and the blobbicure is simply perfect!
    Well done Zana!

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se ovaj izbor boja, a i sam manikir je ispao odlično.

    ReplyDelete
  7. posebna manikura, 'cowgirl up' mi je odličan :D
    dobro izabrane boje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Ivana, drago mi je da ti se sviđa današnji izbor :D

      Delete
  8. Prekrasna kombinacija, volim zlatno :-)
    I kod mene malo osvezilo, bar jedan dan da moze da se dise... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala :D
      juhu, nadisat ćemo se čoporativno bar dan-dva ;) mislim da je već sutra gotovo s lakšim disanjem :/

      Delete
  9. Jao sto je lep Cowgirl up! :) Manikir je bas nekako elegantan. Dobro smo prosli prvi put. ;)

    ReplyDelete
  10. China glaze je krasaaaaan :) više nekako zimski, ali svejedno krasan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, baš je bogata nijansa, ali neka je :D

      Delete
  11. Nice mani. Both colours are lovely together :-D

    ReplyDelete
  12. Ooh ovaj China glaze je predobar!! :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...