Sunday, March 24, 2013

Sorry, this place it taken

Hi there!

The other day, in the pharmacy, I saw these babies... of course, I had to take them home.
Nekidan sam u ljekarni naletjela na ove bebice... i naravno, morala sam ih ponijeti doma.


These are Flash polishes by Vollare cosmetics, Polish brand, small bottles of 5 ml. I would love to give them to some of you . I'll include this baby too, franken of mine 'pink lady'.
Ovo su Flash lakići by Vollare cosmetics, poljski brend, u malim  bočicama od 5 ml. Rado bih ih pokonila nekom do vas . Dadat ću još i svoj franken, 'pink lady'.

                        

All together now...
Svi zajedno...


This is the easiest way for me to say thanks to all of you, for being with me, for supporting me, for making my days brighter... it's only a modest gift, but it's given from my heart. 
All you have to do is tell me your name and email address, as simple as that. This giveaway is open  for Europe only.  
Ovo je najjednostavniji način da vam svima zahvalim što ste tu, što podržavate moj rad, što mi uljepšate dan... dar je skroman, ali je iz srca.
Sve što vi trebate napraviti je ostaviti svoje ime i email adresu, tako jednostavno. Darivanje je samo za stanovnike Europe.

a Rafflecopter giveaway

One more thing before I go... my cat think everything in this house belongs to him... including my bed and pillow . It's his way of saying 'this place is taken' . He doesn't mind if I'm sleeping, he just climb on me and make a place for himself .
Još nešto prije no što odem... moj mačak misli da sve u ovoj kući pripada njemu... uključujući i moj krevet i jastuk . To je valjda njegov način da poruči 'ovo mjesto je zauzeto' . Čak mu ne smeta ni ako ja spavam, samo se popenje na mene i ulogori na mojim leđima ili nogama .


He's just lucky I have a soft spot in my heart for him  .
Lako mu je kad sam slaba na njega .

Thanks for visiting, Žana

34 comments:

  1. Thank you! dOn't know this brand, they look cute!

    ReplyDelete
  2. aaaaaa maci je <3! ;) i onaj prvi rozi lak sa šljokama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa kad sam ga ja smućkala mora bit dobar ;)
      a moj mucek je jedno razmaženo čeljade <3

      Delete
  3. oh they have almost the same bottles like Golden Rose Miss Selene

    Vollare is one of the most cheap brands in Poland (yup, it's Polish) ;p

    ReplyDelete
  4. gle stvarno, izgledaju ko miss selene lakići, samo ove još nisam vidjela kod nas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam ih jedino vidjela u 'svojoj' ljekarni ;)

      Delete
  5. Preslatki su lakići,pogotovo franken,ali sorry,paša Mucek je ovdje zvijezda posta :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, kad mi zauzme krevet i ne da se potjerat baš je paša :D

      Delete
  6. super giveaway ali, slažem se, mačak je zvijezda posta :D

    ReplyDelete
  7. Micaaaa maaaacaaaaa!! Weeeeeeeee :)) Zgodni su ti lakići, ja sam ih otkrila u lokalnoj trgovinici, ali nisam ih još dobro isprobala. Znači ima ih i u ljekarnama, good to know.. Super tajni giveaway :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, nemoj nikom reć ;)
      par ih koristim i sama i nisu loši... čim dobijem na lotu stavim veeeeeliko darivanje (samo trebam počet igrat loto) ;)

      Delete
  8. Gotta love that cat :)
    Thanks for a great giveaway Zana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, we do love him... it's just that i'm not sure if he loves us ;)

      Delete
  9. Baš su slatki lakići :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slatki, i male bočice koje se brzo potroše pa imaš mjesta za nove ;)

      Delete
  10. I kod mene u ljekarni drže Vollare, ja sam ih prošlo ljeto kupila 3 komada, sve šljokičave. Nisam bila pretjerano zadovoljna s njima, za moj ukus nisu ostavljale dovoljno šljokica (treba nanijeti više slojeva) i jako brzo su se sasušili. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja imam par običnih... imam i glittere ali da budem iskrena još ih nisam probala ;)

      Delete
  11. igram se i ja,a mačak,sad ga napokon vidim,nema sa njim šale! :)

    ReplyDelete
  12. Thank you very much for giveaway! :)
    P.S. I like your cat :)

    ReplyDelete
  13. Thanks for this giveaway... ;-)

    ReplyDelete
  14. Thanks for the giveaway! :-) Macak ti se bas fino ispruzio, a sapicu je stavio na jastuk i kao da kaze "i ovaj jastuk je moj"! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, a najdraže mi je kad se smjesti u sredinu jastuka :P

      Delete
  15. Jao sto je macor divan, pomazi ga malo i za mene :D

    ReplyDelete
  16. Stvarno su iz Poljske? Nisam ih nikad vidjela kod nas :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, jesu... iz verona grupe, skupa s ingrid i butterfly :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...