Monday, July 16, 2012

Despite of summer

Hi my friends!

The other night I went to one birthday party, wearing light beige with some brown details... of course I had to do matching manicure. It turned out something darker than I thought it will be, but I liked it anyway, so I did the same thing on my toes... don't be afraid, I won't show those to you . So, here is my despite of summer mani.
Neku večer sam bila na jednom rođendanu, nosila sam bež s tamnijim smeđim detaljima... naravno, trebalo je i manikuru uskladiti. Ispalo je malo tamnije no što sam očekivala, ali mi se toliko svidjelo da sam morala isto napraviti i na nožnim papcima... ne bojte se, te vam neću pokazati . Evo moje, usprkos ljetu, manikure. 


It looks kinda like melted chocolate . I used Essence 'spicy' and Catrice 'clay-ton, my hero' polishes and saran/cling wrap technique.
Do you have any wishes to paint your nails at all... under this deadly sun and heat?
Podsjeća me na rastopljenu čokoladu . Poslužila sam se Essenceovim 'spicy' i Catrice 'clay-tone,my hero'  lakovima i tehnikom s folijom. 
Imate li volje uopće lakirati nokte po ovom ubitačnom suncu i vrućini?

Till the next time... Žana
  

37 comments:

  1. Moram probati to sa folijom.
    Da li se folija umoči u lak, ili se prvo nanese lak na cijeli nokat pa se onda pravi uzorak?
    Nadam se da me razumiješ :D
    Odlična kombinacija boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma super lako, a ne djeluje loše ;-D
      nalakiraš lak jednom bojom, pa kad se osuši staviš drugu i odmah ga natapkaš s folijom... ma pogledaj ovde, lakše je: http://spurplecastle.blogspot.com/2012/06/purple-cling-wrap-manicure.html?showComment=1340640986652#c7827308774210378501

      Delete
    2. Hvala na brzom odgovoru :*
      Ja sam mislila da se folija umače u lak :D

      Delete
    3. nema na čemu, sad si mi dužna jednu ovakvu manikuru ;-D

      Delete
  2. meni je super, mene podsjeća na ljetnu oluju, tako izgleda nebo prije nevremena...divno! Ja da, ja skoro svaki dan mjenjam boje, baš mi je gušt!:) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      ma sporo se suše pa mi to najviše smeta, bez obzira što u kući radi klima :-(

      Delete
  3. It's not much summer this summer here in Denmark - so these colors go well LOL
    Very nice and interesting mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. so we should change our houses till the end of summer, i'll enjoy not so hot weather and walks in the wood (hope you have one near by) and you can swim and get some tan here ;-D

      Delete
  4. I'm sure you had the prettiest nails at the birthday party. Hee hee

    ReplyDelete
  5. Yes, not summer-y, but looks cool! :)

    ReplyDelete
  6. imam volje, ali ne za ovako tamne boje, to nisam ni uzela sa sobom, al ovako nesto ce bit lijepo probat na jesen

    ReplyDelete
  7. This is so neat- the cling wrap mani is so interesting to look at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, i really love this technique, i'd wear it every day in different colors :-D

      Delete
  8. I haven't tried this technique yet, but this is a really pretty color combo!! It does look so chocolatey!! ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... now i want to lick my nails ;-D

      Delete
  9. Looks pretty and I love matching mani and pedi.I bet your pedi looked cool too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... i change my mani more often than a pedi, but i love to match them when i can :-D

      Delete
  10. I've been wanting to try this technique for a while! It looks so pretty! I think melted chocolate is a good description of this mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... now i want my portion of chocolate, even if it's melted ;-D

      Delete
  11. Prekrasno! Iako ja vidim zelu a ne bež (lak od ispod) Ali mi se sviđa i to jako :))

    ReplyDelete
  12. It does look melted! Next time you coordinate you'll need to show us the outfit, too. :)

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. thanks dear, mostly for enlightening me with this kind of manicures <3

      Delete
  14. Svidja mi se, super je kombinacija boja i super ti je ispalo! Eto, posto je previse vruce za cokoladu (mada je ja jedem i na 35°C) mozemo da kazemo da je ovo neki cokoladni sladoled! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      grozno, ne možemo ni u čokoladi uživati kako treba :-(

      Delete
  15. Podsjeća me na mramorni kolač.Jesam li ja to gladna?A kad nisam!
    Papke na sunce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. predobra asocijacija... ali ja bih radije da nisi spomenila kolače ;-)

      Delete
  16. jest bas kao cokolada, rastopljena punjena cokolada, =D , predobro, ma ja isto volim lakirati nokte i ako je vrucina, =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma volim ja to uvijek, samo se sad sporije sušu pa mi to malo kopa živce :-(

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...