Thursday, November 24, 2011

True love

Hi my friends!


Has true love find you yet? I'm sure it will, if it isn't yet 
I'm continuing with Essence's collection 'Vampire's love', today it's #3 turn,  called 'True Love'. From the look in the bottle, I wasn't impressed, it didn't look nothing special... but boy, was I wrong. Once it was on my nails... it looked like... true love . Let's take a look...
Je li vas prava ljubav već pronašla? Uvjerena sam da hoće, ako već nije .
Nastavljam s Essenceovom kolekcijom 'Vampire's love', danas je na redu #3 - 'True love'. U bočici mi i nije izgledao ništa specijalno... ali nisam bila u pravu. Kad je došao na nokte izgledao je kao... pa kao prava ljubav . Da vidimo...



This is two coats with top coat, except on ring finger, that one is without top coat, so there is no big difference. Pictures taken outside, no sun. I love the color, it's quite unique, although it doesn't look so the first time you see it. I'm guessing this is going to be one of most wanted shades this season.

Ovdje su dva sloja s nadlakom, osim na prstenjaku, njega sam namjerno ostavila bez nadlaka, neke razlike baš i nema. Fotke poslikane vani, oblačno. Krasna mi je boja, rekla bih da je jedinstvena iako na prvi pogled ne djeluje tako. Meni se čini da će ove sezone baš ovaj lak biti jedan od najtraženijih.


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Love, Žana  



18 comments:

  1. Yay for True Love! I was lucky enough to find it and buy it immediately. I have yet to try it though, I'm sure I'll use it soon!

    ReplyDelete
  2. Oh, what a lovely purple, I have a soft spot for those :)

    ReplyDelete
  3. Od te TE, me je resnično samo ta res pritegnil. Res je zelo čudovit.

    ReplyDelete
  4. Lovely colour and it suits you really well. Think I've got a crush on it. :)

    ReplyDelete
  5. Lijep mi je i volim te boje ali mi ipak nije tako poseban kao ostali iz kolekcije:)

    ReplyDelete
  6. svi traze tu pravu ljubav i nikako da je nadju, ja stalno nalijecem na nju pa je ostavljam na polici ^_^ nije mi los, ali mi nije ni dovoljno poseban da bi ga kupila

    ReplyDelete
  7. Tvoj swatch mi je najljepši dosad, svima je nekako više crven nego ljubičast, a svi opisuju tu divnu ljubičastu boju. Ja sam ovaj zaobišla, ali pokajala sam se, kupit ću ga kad naletim u CM ;)

    ReplyDelete
  8. Meni je isto prekrasan! E sada si me zeznula,i ja sam htjela objaviti danas post s njim,ali pričekat ću,i staviti ću ti onaj drugi GR :P

    ReplyDelete
  9. Uf, ovaj mi se najvise svidja iz ove kolekcije. Prosto se dvoumim, kupiti ili ne kupiti, posto imam vec toliko ljubicastih... Ali ne sumnjaj da cu ga ipak kupiti :P

    ReplyDelete
  10. Simona... i'm glad you find one for your self :-D

    Taya... jel'da ;-D

    Maria... you're not the only one :-D

    Olivia... lol, you too ;-D

    Mimi... malo sam gledala druge slične boje, i ni jedna mu nije ni blizu ;-D

    Lendoxia... ahaha, e to je već druga faza ovisnosti - biramo ;-D

    Biberlee... trči odmah po njega, ja sam skroz zadovoljna sa swatchem, realan je :-D

    Aurora... hvala :-D

    Nina... ahahaha, ma samo ti njega stavi :-D

    Nails From Fairy Tale... ma daj, pa šta je još jedan lak ;-D

    Ivana... trči!!!

    Amila... drago mi je :-D

    ReplyDelete
  11. Ova boja je predobra!!! Moram si ga nabaviti!

    ReplyDelete
  12. Romana... o drago mi je da ti se sviđa :-D

    ReplyDelete
  13. Let's polish some nails... eto ga ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...